امام جمعه اهواز:

توجه به خانواده شهدا با جدیت بیشتری باید ادامه پیدا کند

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد گفت: حداقل کاری که می‌توانیم انجام دهیم نامگذاری چند خیابان و استفاده از بیلبوردهای سطح شهر برای نصب عکس شهدا است؛ توجه به خانواده شهدا نیز با جدیت بیشتر باید ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۳۵۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵ - 23August 2019

توجه به خانواده شهدا با جدیت بیشتری باید ادامه پیدا کند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید«عبدالنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، ضمن اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، اظهار داشت: انقلاب اسلامی سنگرها را اتفاقی فتح نکرده و این خون شهدا است که برای ما افتخار است.

وی ادامه داد: به همین دلیل حداقل کاری که می‌توانیم انجام دهیم نامگذاری چند خیابان و استفاده از بیلبوردهای سطح شهر برای نصب عکس آن بزرگواران است؛ توجه به خانواده شهدا نیز با جدیت بیشتر باید ادامه پیدا کند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در اشاره به بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب که مرتبط با غفلت از جریان انقلابی است، عنوان کرد: اگر بی‌توجهی به شعارهای انقلاب و غفلت از جریان انقلابی در برهه‌ای از 40 سال گذشته اتفاق نمی‌افتاد شاهد خسارت‌های متعدد نمی‌شدیم و بی شک مردم ایران اسلامی نیز دستاوردهای بیشتری را می‌دیدند.

وی افزود: بسیاری از مشکلات کنونی، ناشی از غفلت به همان نکته‌ای است که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند و برای تحقق کامل ارکان اسلامی که در سال‌های مختلف توسط امام خامنه‌ای تبیین شده است باید پنج گام موثر برداشته شود.

موسوی‌فرد در تشریح پنج گام موثر در تحقق کامل ارکان اسلامی، بیان کرد: اولین گام، خود انقلاب اسلامی بود که سال 57 رقم خورد؛ گام دوم نظام اسلامی است که این مورد نیز با نظام اسلامی شکل گرفت؛ گام‌های سوم، چهارم و پنجم نیز به ترتیب دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان عنوان کرد: در انقلاب اسلامی نیز تا دولت به معنای واقعی کلمه اسلامی نشود یقین بدانید جامعه اسلامی و در نهایت تمدن بزرگ و نوین اسلامی که بسترساز ظهور وجود مقدس امام زمان (عج) است رقم نخواهد خورد.

امام جمعه اهواز گفت: این وعده را به حول و قوه الهی می‌دهم که در خوزستان مشکلات را ظرف یک سال تحت عنوان بانک اطلاعاتی احصا خواهیم کرد؛ ما نمی گوییم مشکلات را حل می‌کنیم اما به عنوان مسوول، تحقق آن‌ها را مستمر پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار