مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

نشر وصیتنامه شهدا بهترین و بزرگترین خدمت به نسل جوان است

سردار «غلامعلی کفاش» آشنایی دانشجویان و دانش آموزان با شهدا را ضروری دانست و گفت: نشر وصیتنامه شهدا بهترین و بزرگترین خدمت به نسل جوان محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۵۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ - 25August 2019

نشر وصیتنامه شهدا بهترین و بزرگترین خدمت به نسل جوان است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «غلامعلی کفاش» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صدر اسلام تاکنون اظهار داشت: باید ضمن برگزاری مناسب و با کیفیت کنگره و یادواره شهدا پیام شهدا به خوبی منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه برای معرفی شهدا باید بعد از اجرای یادواره‌ها نیز برنامه داشت گفت: حل مشکلات اقتصادی با بهره‌گیری از تفکر شهید رجایی و باهنر بهترین الگوی اقتصادی است.

کفاش با تأکید بر اینکه صدای شهدای را باید در جامعه شنید و به آن  عمل کرد خاطرنشان کرد: فرهنگ دفاع مقدس را می‌توان در مرکز فرهنگی دفاع مقدس به خوبی به معرض نمایش گذاشت.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری کنگره و یادواره شهدا کار ارزشمندی است افزود: در مرکز فرهنگی دفاع مقدس یاد و نام شهدا را می‌توان بهتر زنده نگه داشت که باید در این زمینه اقدامات اساسی صورت گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر اضافه کرد: فرهنگ تمام شهدا از شهدای انقلاب تا مدافعان حرم  را باید به خوبی به نسل جوان انتقال داد.

کفاش با تأکید بر اهمیت نصب تندیس و تمثال شهدا در سطح شهر گفت: استان بوشهر در عرصه هوایی، زمینی و دریایی در هشت سال دفاع مقدس خوش درخشید که نیاز است فرهنگ ایثار و شهادت انتقال داده شود.

وی با اشاره به اینکه جزیره خارگ به تعداد روزهای جنگ تحمیلی بمباران شده ابراز داشت: باید جهت شناساندن بهتر فرهنگ دفاع مقدس از پیشکسوتان جهاد و شهادت بهره برد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر آشنایی دانشجویان و دانش آموزان با شهدا را ضروری دانست و افزود: نشر وصیتنامه شهدا بهترین و بزرگترین خدمت به نسل جوان است.

این مسئول در پایان با تأکید بر ادامه دادن راه شهدا بیان داشت: مسئولان در حوزه ایثارگری باید برای ادامه راه شهدا پای کار باشند و با ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تاثیر گذار باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار