معاون روابط‌عمومی سپاه کربلا مازندران خبر داد؛

برگزاری چهارمین جشنواره عکس خبری سپاه کربلا مازندران

«علی ابراهیمی‌گتابی» از برگزاری چهارمین جشنواره عکس خبری سپاه در سال 98 خبر داد.
کد خبر: ۳۵۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ - 25August 2019

برگزاری چهارمین جشنواره عکس خبری سپاه کربلا مازندران«علی ابراهیمی‌گتابی» معاون روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه کربلا مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری از برگزاری چهارمین جشنواره عکس خبری سپاه در سال 98 خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره در هفت موضوع: «اقتصاد مقاومتی»، «راهیان نور جنوب و غرب»، «اردوهای جهادی و محرومیت‌زدایی»، «برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس»، «برنامه‌های هفته بسیج»، «دهه بصیرت(9دی)» و «امدادرسانی سپاه و بسیج در سیل» برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا افزود: هر شرکت‌کننده می‌تواند با ارسال 2 عکس حداکثر در پنج موضوع از طریق فضای مجازی به نام کاربری norekhaki@ و یا به شماره 09117130416 در این جشنواره شرکت کند.

ابراهیمی‌گتابی ادامه داد: عکس‌ها باید به صورت فایلی (حداکثر 350 کیلوبایت) به‌همراه مشخصات اسکن شده (شناسنامه) صاحب اثر(نام و نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، شماره تلفن‌همراه، محل سکونت، عنوان برنامه، تاریخ ثبت عکس) به این معاونت ارسال شود.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را تا 15 اسفندماه سال 98  اعلام کرد و گفت: صاحبان آثار برگزیده در استان با اهدای جوایز نفیس تقدیر می‌شوند و آثارشان به جشنواره عکس خبری سپاه در تهران ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها