رئیس قوه قضاییه پس از نشست سران قوا:

از همه مدیران جسور و شجاع حمایت می‌کنیم/ گام سوم کاهش تعهدات برجامی، اراده جدی نظام را نشان می‌دهد

رئیس قوه قضاییه بر حمایت همه قوا از تولید و همچنین حمایت از مدیران با کفایت و شجاع که در شرایط کنونی با تصمیمات خود اجازه نمی‌دهند به مردم سخت بگذرد، تاکید کرد.
کد خبر: ۳۶۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵ - 05September 2019

از همه مدیران جسور و شجاع حمایت می‌کنیم/ گام سوم کاهش تعهدات برجامی، اراده جدی نظام را نشان می‌دهدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه شامگاه چهارشنبه پس از نشست سران قوا که به میزبانی قوه قضاییه برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: فلسفه قیام عاشورا، امر به معروف و نهی از منکر است و جامعه اسلامی ما نیز مبتنی بر این دو فریضه حرکت می‌کند.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه امروز همه قوا مصمم به مبارزه با ظلم، فساد و انحراف هستند، افزود: پرچم مبارزه با فساد و استکبار و همچنین مقاومت در راه اهداف انقلاب اسلامی به دست رهبر معظم انقلاب اسلامی و به حمدالله مقاومت مردم در مسیر خود روز به روز بیشتر می شود.

وی ادامه داد: هیچکدام از مسئولان و دغدغه مندان کشور، فساد را برنمی‌تابند. پیام هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مبارزه با فساد نیز وظایف قوا را که شامل بستن منفذهای فساد، اصلاح بسترهای فسادزا و مبارزه عبرت‌آموزر با مفسدین است، مشخص کرده و هر سه قوه مصمم هستند مبارزه با فساد را که خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم است، در کشور نهادینه کنند.

رئیس قوه قضاییه در ادامه رونق تولید را در پرتو امنیت اقتصادی و در سایه مبارزه با فساد ممکن دانست و یادآور شد: مبارزه با فساد امروز در همه نهادها امری اولویت دار است و ان‌شاءالله روز به روز بیشتر شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال خواهیم بود.

حجت‌الاسلام رئیسی اظهار داشت: دولتمردان و مسئولان در جلسات مختلف بر این موضوع تاکید دارند که مدیران شجاع و جسور باید مورد حمایت باشند و کسانی که قلم به دست دارند نباید قلمشان بلرزد زیرا بنای نظام و مسئولان بر حمایت از مدیران شجاعی است که با جسارت تصمیم می گیرند و نمی گذارند در این شرایط به مردم سخت بگذرد.

وی در پایان با اشاره به برداشتن گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران، این امر را نشانگر اراده جدی نظام جمهوری اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: این اراده به اعتبار روحیه ایستادگی مردم شکل گرفته است.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار