یافتیان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ویژه برنامه «قرار» به بررسی زمینه‌های قیام کربلا می‌پردازد

مجری شبکه چهار سیما از پخش ویژه برنامه قرار به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت سالار شهیدان، امام حسین (ع) و بررسی زمینه‌های قیام کربلا خبر داد.
کد خبر: ۳۶۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ - 07September 2019

محمدجواد یافتیان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در خصوص محور برنامه تلویزیونی قرار، اظهار داشت: این برنامه در ماه محرم‌الحرام به صورت ویژه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

وی در این راستا، تصریح کرد: امروزه ذائقه مخاطبان رسانه ملی تغییر کرده از این رو برنامه سازان نیز تلاش می‌کنند در زمان تدارک برنامه‌های تولیدی یا پخش مستقیم (زنده) موضوعات را با رویکرد جدید و مورد پسند مخاطبان ارائه کنند.

این مجری رسانه ملی با تاکید بر اینکه امروزه جوانان طیف گسترده‌ای از مخاطبان تلویزیونی برشمرده می‌شوند، افزود: بر این اساس باید برنامه‌های ترکیبی تهیه و تدارک دیده شود که نیاز امروزی جوانان را برطرف کند.

یافتیان با اشاره به اینکه عوامل تهیه کننده و کارشناسان برنامه قرار تلاش کردند با فرا رسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) روایت متفاوتی از رخدادهای مربوط به ماه محرم‌الحرام را به مخاطبان اراده کنند، تصریح کرد: بنابراین با شروع دهه اول محرم و ایام عزاداری با حضور کارشناس مذهبی تلاش می‌شود در خصوص زمینه‌های قیام کربلا نکاتی مبتنی بر اسناد تاریخی و روایات بازگو شود.

ویژه برنامه «قرار» به بررسی زمینه‌های قیام کربلا می‌پردازد

وی در این راستا، ادامه داد: همه مردم در مورد قیام کربلا موضوعاتی را شنیده یا خوانده اند اما بررسی زمینه‌های قیام کربلا دارای اهمیت دوچندان است. در واقع حوادث مهم در طول تاریخ هیچگاه بدون پرداختن به زمینه‌های بوجود آورنده آن قابل بررسی نیست.

این مجری شبکه چهار سیما با اشاره به رسالت برنامه قرار، خاطرنشان کرد: مخاطبان عزیز برنامه قرار می‌توانند از طریق راه ارتباطی 30000447 نکات مدنظرشان از جمله نظرات، پیشنهادات یا انتقادات را پیامک کنند تا کارشناسان برنامه ضمن بررسی آن‌ها، در طول اجرای برنامه قرار نسبت به تحقق آن‌ها اقدام کنند.

گفتنی است برنامه تلویزیونی قرار هر روز ۴٠ دقیقه پیش از اذان ظهر و در ادامه ٢٠ دقیقه بعد از اذان از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار