تمهیدات ترافیکی تاسوعا و عاشورا در پایتخت اعلام شد

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی تاسوعا و عاشورا پایتخت اعلام کرد.
کد خبر: ۳۶۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ - 09September 2019

تمهیدات ترافیکی تاسوعا و عاشورا در پایتخت اعلام شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره تمهیدات ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)  اظهار کرد: عوامل پلیس راهور از ابتدای صبح امروز در محل دسته‌جات عزاداری حضور دارند، به ویژه در محل‌هایی که احتمالا تجمع شهروندان بیشتر است. میدان منیریه، میدان ابوذر و مکان‌های دیگر که دستجات به صورت تجمعی حضور دارند، محدودیت‌های ترافیکی ایجاد می‌شود و تردد در این محورها مسدود خواهد شد.

وی ادامه داد: سعی و تلاش پلیس راهور مبنی بر این است که تداخلی بین عزاداران و تردد خودروها به وجود نیاید و به همین منظور از یک تقاطع قبل ما اقدام به محدودیت‌های ترافیکی می‌کنیم. انتظار داریم رانندگان همکاری لازم را داشته باشند و از محورهای مجاور و جایگزین ادامه مسیر دهند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به این که  با توجه به اینکه بزرگراه‌ها و محورهای اصلی شهر تهران امروز ترافیک ندارد، گفت: با توجه به این موضوع در بزرگراه‌‎ها سرعت‌ها افزایش پیدا خواهد کرد و در این خصوص هم توصیه می‌شود که رانندگان با سرعت مجاز و مطمئنه حرکت کنند. روز گذشته چندین مورد واژگونی و برخورد را شاهد بوده‌ایم، که نشان دهنده عدم رعایت سرعت مجاز و مطمئن است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها