شهید «رضاعلی ابراهیم‌نژاد» در جوار شهدای بابل آرام گرفت  

پیکر مطهر شهید «رضاعلی ابراهیم‌نژاد لداری» با حضور پرشور عزاداران حسینی در بابل تشییع شد.
کد خبر: ۳۶۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ - 09September 2019

شهید «رضاعلی ابراهیم‌نژاد» در جوار شهدای بابل آرام گرفت به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، همزمان با تاسوعای حسینی، پیکر پاک بسیجی شهید «رضاعلی ابراهیم‌نژاد لداری» صبح امروز میهمان عزاداران حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در اجتماع بزرگ عاشوراییان بابل بود.

پیکر مطهر این شهید که پس از 33 سال در منطقه عملیاتی شلمچه ‌شناسایی شده‌است، پس از مراسم عزاداری با حضور پرشور مردم و مسئولین استانی و شهرستانی، از امامزاده قاسم بابل(ع) تا آرامگاه معتمدی این شهرستان تشییع و در جوار شهدا خاکسپاری شد.

بسیجی شهید «رضاعلی ابراهیم‌نژاد» کارمند بیمارستان شهید بهشتی بابل بود که اسفندماه سال 1365 در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید و پیکر پاک و مطهرش پس از 33 به زادگاهش بابل بازگشت. از این شهید بزرگوار یک فرزند دختر به یادگار ماند.

قسمتی از وصیت‌نامه شهید «رضاعلی ابراهیم‌نژاد لداری»:

 هر روزمان عاشورا و هر شب‌مان شام غریبان است و  ما درس گرفته از مکتب خونبار حسین(ع) هستیم ...

مادرجان بگذار چون کبوتری سبکبال در آسمان آرزوهایم به پرواز درآیم و برایم گریه نکن و  گریه برای غریبی حسین که در زمین کربلا یاور نداشت...

خطاب به مادرش، گریه کن برای حسین که پیکر پاکش از میان نیزه و خنجر بیرون آوردند...

خطاب به همسرش، که دخترم را مانند حضرت زینب (س) تریبت کن تا خط اسلام و انقلاب باشد...

شهیدی که در جای‌جای وصیت‌نامه‌اش از ارباب بی‌کفنش می‌گوید و امروز در تاسوعای حسینی پس از 33 سال بر دستان عزاداران و سوگواران اباعبدالله‌الحسین علیه السلام تشییع شد و فضای شهر بابل را با حضورش عطرآگین کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار