مدیر انتشارات هزاره ققنوس در گفتگو با «دفاع پرس»:

افت شدید در کمیت و کیفیت آثار به دلیل عدم حمایت سازمان ها

حاجی آبادی خاطر نشان کرد: سالهای گذشته به جهت کمک و حمایت سازمانها و نهادهای مختلف، اطلاع رسانی خوبی برای جشنواره داستان کوتاه پایداری انجام شد اما امسال به دلیل عدم حمایت و از سوی دیگر برگزاری همزمان جشنواره شعر باعث افت شدیدی در کیفیت و در کمیت آثار ارسالی شد.
کد خبر: ۴۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵ - 16March 2015

رضا حاجی آبادی مدیر انتشارات هزاره ققنوس در گفتو گو با خبرنگار فرهنگی دفاع پرس، با اشاره به پنجمین دوره جشنواره داستان کوتاه پایداری اظهار کرد: با بررسی نزدیک به ۶۰۰ اثر از سوی داوران این جشنواره، ۸۸ داستان کوتاه به مرحله دوم داوری راهیافتهاند  که در مرحله بعد نفرات اول تا سوم، نفرات تقدیری و برگزیده مردمی از سوی داوران معرفی خواهند شد.

وی افزود: داستانهای راه یافته به مرحله دوم در خروجی سایت انتشارات هزاره ققنوس به نشانی   http://nashrehezare.ir  قرار گرفته تا منتخب مردمی نیز  از میان تمامی  ۸۸ داستان این مرحله انتخاب شود و علاقه مندان تا نیمه دوم فروردین فرصت انتخاب داستان را خواهند داشت.

حاجی آبادی با بیان اینکه کیفیت و کمیت آثار نسبت به سال گذشته افت محسوسس داشته است، خاطر نشان کرد: سالهای گذشته به جهت کمک و حمایت سازمانها و نهادهای مختلف، اطلاع رسانی خوبی برای جشنواره انجام شد تا جایی که سال گذشته 1300 اثر دریافت شد، اما امسال به دلیل عدم حمایت و از سوی دیگر برگزاری همزمان جشنواره شعر باعث افت شدیدی در کیفیت و در کمیت  آثار ارسالی شد.

مدیر انتشارات هزاره ققنوس گفت: بیشترین آثار ارسالی از شهرهای مشهد، همدان، کرمانشاه، فارس، بابل، ساری و تهران بوده است. همچنین اختتامیه این جشنواره نیز در نیمه دوم فروردین ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها