ستاد بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) در یزد تشکیل شد

ستاد بزرگداشت ایام رحلت حضرت امام خمینی(ره) استان یزد با تشکیل ۶ کمیته اصلی این ستاد تشکیل و نخستین جلسه آن برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳ - 21April 2015

ستاد بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) در یزد تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، حجتالاسلام محمد فخرالدینی با اشاره به تقارن جشن نیمه شعبان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهارکرد: مسئولان استان باید با تدوین برنامههای مختلف نسبت به برگزاری مراسمهای مختلف ملی مذهبی بکوشند.

وی با اشاره به اینکه بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) صیانت از ارزشهای انقلاب است، تصریح کرد: برگزاری مراسمهای مختلف ارتحال امام خمینی(ره) و اعیاد شعبانیه در کنار یکدیگر بسیار مهم و حائز اهمیت است.

فخرالدینی ترویج سیره حضرت امام خمینی(ره)، مستندسازی اقدامات و فضاسازی شهری را از جمله برنامههای پیشنهادی به منظور بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد.

رئیس شورای هماهنگی اسلامی یزد با اشاره به اهمیت هرچه پرشور برگزار شدن برنامههای ویژه ایام رحلت امام خمینی(ره) در استان یزد، خاطرنشان کرد: کمیتههای مختلف این ایام باید تمام تلاش خود را برای بهتر برگزار شدن برنامهها به کار بندند.

وی با تاکید بر اهمیت مردمی بودن برنامههای مختلف ملی مذهبی، گفت: تدوین برنامهها باید به گونهای باشد که حضور مردم در این برنامهها به صورت پرشور مشاهده شود و مردم مدیریت امور را به دست گیرند.

در این جلسه کمیته روحانیون ستاد با مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد و کمیته اعزام زائران حضرت امام خمینی(ره) با مسئولیت سپاه الغدیر استان یزد تشکیل شد.

همچنین کمیته مراسم با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کمیته پشتیبانی با مسئولیت معاون پشتیبانی استانداری، کمیته امنیتی با مسئولیت مدیرکل امنیتی استانداری و کمیته اطلاعرسانی با مسئولیت مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد هم فعالیت خود را آغاز کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها