گزارش دفاع پرس از مدافعان حرم حضرت زینب(س)/

مجاهدان عاشقی که برای دفاع از حرم عقیله بنی هاشم، سَر پیشکش می کنند+عکس

حضرت عباس(ع) اولین مدافع حرم حضرت زینب(س) بود و امروز بعد از گذشت 14 قرن، مدافعان حرم عقیله بنی هاشم از ملیت های مختلف داوطلبانه به دفاع از حریم ولایت می پردازند.
کد خبر: ۴۵۸۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵ - 04May 2015

مجاهدان عاشقی که برای دفاع از حرم عقیله بنی هاشم، سَر پیشکش می کنند+عکس

به گزارش خبرنگار بین الملل دفاع پرس، حرم حضرت زینب سلام الله علیها دختر نبی اکرم که تقریبا 14 سده پیش و در سال 61 هجری قمری در کربلا پس از شهادت «حضرت عباس(ع)» اولین مدافع حرم هدف هجوم قرار گرفت، اکنون در سال 2015 نیز هنوز هدف حمله است اما این بار تعداد مدافعان بسیار بیشتر است و مسیرهای منتهی به حرم در کنترل چندلایه مدافعان قرار دارد.

دیگر قرار نیست دمشق، کربلا شود چون این بار مدافعانی از ایران و جنوب لبنان و سایر ملیت ها  به دفاع شتافته اند.  

 

 

 

 

 

 

عاشقانی که ازهر سوی جهان اسلام برای دفاع از حرم زینب (س) به سوریه آمده اند و لحظه ای اجازه نزدیک شدن دشمنان فریب خورده را به حرم عقیله بنی هاشم (س) نمی دهند.

 

 

تروریست های داعش و نیروهای مسلح جبهه النصره در کمتر از 10 کیلومتری حرم عقیله بنی هاشم(س) هستند.

با شروع جنگ در سوریه، غیور مردانی از نقاط مختلف جهان اسلام خصوصا از ایران، افغانستان، پاکستان، لبنان و عراق به دفاع از حرم زینب (س) شتافته اند.

 

 

«مدافعان حرم» نام  رزمندگانی است که مظلومانه و داوطلبانه از حرم حضرت زینب (س) دفاع جانانه و در این راه، سَرهایشان را نثار خواهر ولایت و امامت می کنند.

 

 

آنان در برابر تمام اتهامات غرض ورزانه ایستادگی می کنند و عشق به مولایشان حسین(ع) تنها دلیل ماندنشان زیر ترکش ها و تیغ دشمنان قسم خورده اسلام است.

 

 

«فاطمیون» نام انتخابی جمعی از  افغانستانیهای دلاور است که با شنیدن خبر تهدید حرم امن اهل بیت(ع) در سوریه، خانه و کاشانهشان را رها کردهاند و امروز مدافعان حرم شدهاند.

مدافعان حرمی که ارادت و دلبستگیشان به خاندان اهلبیت(ع) را با خونهای داغ و گرم ریختهشان بر سرزمین شام اثبات کردهاند.

 

 

«زینبیون» نیز نام انتخابی جمعی از مجاهدان عاشق پاکستانی است که با شنیدن خبر تهدید حرم امن اهلبیت(ع) در سوریه داوطلبانه برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به این کشور اعزام شدند.

 

 

گردان «خدام العقیله» از گردانهایی است که فقط مسئولیت حفاظت از حرم مطهر حضرت زینب (س) را بر عهده دارد؛ این گردان در اطراف حرم مستقر است و عملیات نیروهای آن در کوچههای زینبیه انجام میگیرد.

 

 

تعداد مدافعان حرم روز به روز درحال افزایش است، آنان زیر پرچم زینبیه با تروریست ها و مزدوران مبارزه می کنند گویا زینبیه تبدیل به خانه ای برای مجاهدان مبارز و عاشقی شده است که واهمه ای از سنگدلی های دشمنان اسلام ندارند و سَرهای خود را پیشکش راه فرهنگ عاشورا می کنند و اجازه نمی دهند سوریه به کربلای سال 61 تبدیل شود.

 

 

گزارش از وجیهه سادات حسینی

انتهای پیام/ح

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
م.س
|
-
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
0
0
مدافعان حرم ... دفاع بدون مرز ... دلدادگی بی مرزاست
نظر شما
پربیننده ها