مراسم بزرگداشت شهدای تیپ فاطمیون در بهشت زهرا(س) برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای تیپ فاطمیون(س) مدافعان حرم افغانستانی در قطعه 50 بهشت زهرا(س) برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷ - 09May 2015

مراسم بزرگداشت شهدای تیپ فاطمیون در بهشت زهرا(س) برگزار شد

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون عصر پنجشنبه در گلزار شهدای بهشت زهرا برگزار شد. این مراسم که با خاطرهگویی همرزمان شهدا همراه بود، یاد و خاطره شهدای گرانقدر "فاطمیون" رزمندگان افغانستانی حرم عقلیه بنی هاشم(س) گرامی داشته شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید تقی حسینی خراسانی، استاد حوزه و دانشگاه در جمع خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در این آیین گفت: مدافعان حرم از جان خود گذشتند و برای حفظ دین با جهاد در راه خدا به دنیا پشت کردند تا مسلمانان بتوانند در کمال آسایش زندگی کنند.

وی با بیان اینکه آنان به تکلیف خود در ولایتمداری عمل کردند، اظهار داشت: دفاع از حریم ولایت عمل کردن به وصیت شهدا است و ما نبایستی اجازه ورود به حریم ولایت را به گروههای تکفیری و تروریستی ضد اسلامی بدهیم.

حسینی خراسانی گفت: با رشادت شهدای مدافعین حرم، امنیت در سوریه و عراق به صورت نسبی برقرار و دشمنان با شکستهای پی در پی مناطق اشغالی را تخلیه و عقب نشینی میکنند.

وی تصریح کرد: مدافعان حرمی که ارادت و دلبستگیشان به خاندان اهل بیت(ع) را با خونهای داغ و گرم ریختهشان بر سرزمین شام اثبات کردهاند.

حسینی خراسانی در پایان خاطرنشان کرد: امروز شهدای مدافع حرم پرچمدار انسانیت و اسلامیت هستند و اعتقاد داشتند که بیداری اسلامی که با نام خداوند آغاز شده است یعنی مبارزه با تحجر و توجه به گفتمان وحدت کلمه امروز جهان تحت تاثیر این گفتمان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها