جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در کرمان برگزار شد

استاندار کرمان گفت: باید همه حضور فعال در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) داشته باشیم و در برگزاری مراسم و برنامه ها در ارتباطات با مردم به همدلی و همزبانی عمق ببخشیم.
کد خبر: ۴۷۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴ - 26May 2015

جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، "علیرضا رزم حسینی" صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در استانداری کرمان اظهار کرد: وظیفه داریم فکر، آرمان و اندیشه امام خمینی (ره)را به نسل جوان و مردم یادآوری کنیم.

استاندار کرمان گفت: باید همه حضور فعال در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) داشته باشیم ودربرگزاری مراسم و برنامه ها  در ارتباطات با مردم به همدلی و همزبانی عمق ببخشیم.

وی ادامه داد:  وظیفه داریم فکر، آرمان  و اندیشه حضرت امام  (ره)را به نسل جوان و مردم یادآوری کنیم که این نظام براساس استقلال کشور، تعالی فرهنگی و بنیه اقتصادی قوی شکل گرفته و این آرمان های امام(ره) است و باید آن را دنبال کنیم.

رزم حسینی تصریح کرد: جشن های نیمه شعبان کاملا مردمی است و امیدواریم در سال جاری نیز این مراسم هرچه با شکوه تر و حضور فعال تر جوانان برگزار شود.

وی افزود: نیمه شعبان به معنی امید به آینده است و انشاءالله با ظهور امام زمان(عج)، ناجی عالم، امیدواریم آینده مردم دنیا بهتر شده و با برگزاری جشن ها امید مردم بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) همواره بر نقش مردم تاکید داشتند، اظهار کرد: مردم نقش اساسی در پدید آمدن انقلاب اسلامی و در تداوم نظام تاکنون داشته اند و طبق تاکید رهبر کبیر انقلاب باید از ولایت فقیه پیروی کنیم تا انسجام و امنیت کشور حفظ شود.

استاندار کرمان گفت: انسجام و امنیت جمهوری اسلامی براساس وحدت کلمه مورد تاکید امام و مقام معظم رهبری(مدظله) است و امروز بیش از گذشته نیاز به وحدت و همدلی و همزبانی در کل کشور نیاز داریم.

در ادامه مهدی صدفی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: سخنران مراسم ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام در حسینیه ثارالله کرمان حجت الاسلام”علوی” وزیر اطلاعات است و این مراسم همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: طی دو ماه گذشته دو ستاد شعبانیه و بزرگداشت ارتحال امام به منظور هماهنگی و ساماندهی جشنها و برنامههای بزرگداشت تشکیل شده است.

وی افزود: مردم در جشنهای شعبانیه به ویژه نیمه شعبان حضور فعال و گستردهای دارند و طی ۱۰ سال گذشته ستاد شعبانیه برای ساماندهی، هماهنگی و تعمیق بخشی به جشنها تشکیل شده است.

صدفی تصریح کرد: قصد نداریم جشنها دولتی و تشریفاتی باشد و جشنهای مردمی توسط هیئتهای مذهبی در مساجد، تکایا و نقاط مختلف شهر برگزار میشود و ۵۰ جشن محوری در محلات و مراکز مختلف شهر پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ۱۳ خردادماه جاری مصادف با نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج) و ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام است، برنامهها به گونهای تنظیم شده که جشنها تا شب ۱۴ خرداد برگزار و از شب رحلت تا ۱۵ خرداد ، برنامههای گرامیداشت و بزرگداشت برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: با توجه به اینکه ۱۶ خرداد آغاز زعامت مقام معظم رهبری (مدظله )است، برگزاری جشنهایی در این زمینه به مدت دو روز پیش بینی شده است.

وی افزود: ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) نیز در همه شهرستانها و بخشها و روستاهای دارای جمعیت برنامههای اساسی پیش بینی کرده و برنامهها در قالبهای علمی، فرهنگی، هنری، نمایشی، رسانهای، همایش و جلسات پرسش و پاسخ برگزار میشود.

صدفی تصریح کرد: سخنران مراسم ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام(ره) در حسینیه ثارالله کرمان حجت الاسلام”علوی” وزیر اطلاعات هستند و این مراسم همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: اعزام زائرین به مرقد امام(ره) نیز قرار است توسط سپاه ثارالله و با حمایت استانداری انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار