تقدیر سرلشکر ایزدی از خانواده جوانترین شهید مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور

رئیس هیات رزمندگان غرب و شمالغرب کشور از خانواده شهید "علیرضا مکی" جوان‌ترین شهید مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور تقدیر کرد.
کد خبر: ۵۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ - 18October 2015

تقدیر سرلشکر ایزدی از خانواده جوانترین شهید مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار "داود غیاثی راد" به نمایندگی از سردار سرلشکر پاسدار "مصطفی ایزدی" رئیس هیات رزمندگان غرب و شمالغرب کشور و معاون امور راهبری و اشراف فرماندهی معظم کل قوا با اهدا لوح سپاسی از مادر شهید "علیرضا مکی" جوانترین شهید مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور در دوران دفاع مقدس تقدیر کرد.

در این دیدار که مسئولان استان مرکزی حضور داشتند، مادر شهید گفت: من و فرزندانم فدایی رهبر هستیم و حاضریم در جبههی مقاومت جان ناقابل خود را فدا کنیم.

گفتنی است این مادر شهید که خود فرزند شهید نیز است، دو طبقه از منزلش را در ایام محرم به هیات عزای امام حسین(ع) اختصاص داده است.

شهید "علیرضا مکی" از جوانان فعال دبیرستانهای اراک و از رابطین اتحادیه انجمنهای اسلامی بود. وی عضو شاخه دانش آموزی حزب جمهوری اسلامی در استان نیز بود که در کلاسهای درس آیت الله بهشتی در تهران حضور مییافت.

شهید مکی در دوران دفاع مقدس در قالب گردانی به فرماندهی سرداران شهید ناصر بختیاری و سیاوش امیری در منطقه شیاکوه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار