نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

نسخه مبارزه با دشمنان حفظ اتحاد و انسجام میان ملت های مسلمان است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حفظ اتحاد و انسجام میان ملت های مسلمان تنها نسخه مبارزه با دشمنان اسلام است و ضروری است که همه با تمام توان در این مسیر قدم برداریم.
کد خبر: ۹۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹ - 06July 2016

نسخه مبارزه با دشمنان حفظ اتحاد و انسجام میان ملت های مسلمان است

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عیدفطر که در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد با اشاره به کوشش دشمن به منظور ضربه زدن به انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروزما باید با حفظ وحدت و انسجام اسلامی در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم چراکه آنان سعی دارند با بهره مندی از هر ابزاری به نظام و بدنه انقلاب اسلامی ضربه وارد کنند.

وی افزود: پیروی از ولایت فقیه و حرکت در مسیر انسجام ملی تنها راه و نسخه سربلندی برای ملت مسلمان است و تا زمانی که به این ریسمان همگی تکیه داشته باشیم دشمن هیچگونه آسیبی نمی تواند به ما برساند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: خوشبختانه امروز کشور ایران با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در تمامی جهان به عنوان نظامی برپایه مردم سالاری دینی معرفی شده است.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی با اشاره به عیدفطر گفت: عید فطر درواقع فرصتی به منظور دستیابی به وحدت و همدلی میان مسلمانان سراسر جهان است که می توانند با بهره مندی از این فرصت ها در مقابل تمامی نیرنگ ها و فریبکاری های دشمنان ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: مهم ترین پیام امروز عیدفظر و ماه رمضان دوری از تمامی کینه ها است چرا که مساله اختلاف موضوعی است که سبب بسیاری از ناامنی در جهان شده و این درحالی است که ایران اسلامی به سبب وجود ولایت همواره در بسیاری از کشورهای دنیا دارای عزت و سربلندی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مهم ترین و اصلی ترین دغدغه جهان اسلام موضوع فلسطین است که با وحدت و همدلی و ایجاد اتحاد میان تمامی کشورهای مسلمان می توان رژیم صهیونیسم را از قدس شریق بیرون راند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار