با صدور پیامی؛

دفتر رییس جمهور از مردم استان کرمانشاه تقدیر کرد

دفتر رییس جمهور در پیامی از استقبال پرشور مردم استان کرمانشاه قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ - 19July 2016

دفتر رییس جمهور از مردم استان کرمانشاه تقدیر کرد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دفتر رییس جمهور در پیامی با قدردانی از استقبال پرشور و صمیمی مردم نجیب و غیور استان کرمانشاه از کاروان دولت تدبیر و امید تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

استقبال پرشور و صمیمی مردم نجیب و غیور استان کرمانشاه، این مرزبانان دلاور مرزهای عزّت و استقلال و آزادگی میهن اسلامی از کاروان دولت تدبیر و امید، حماسهای دیگر از همبستگی، پیوند و همدلی مردم عزیزمان با خادمان خود را به نمایش گذاشت.

این استان که در دورانهای مختلف تاریخ کشور، حافظ امین و استوارِ مرزهای راهبردی سرزمین بزرگ ایران بوده است؛ به ویژه مقاومتها و رشادتهای مردم آن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا پایان دفاع مقدس در کتیبه تاریخ بالنده و پایدار خواهد ماند.

تاریخ این سرزمین زیبا، حاکی از توانمندی، اراده و نیک اندیشی مردمی است که با قومیتها، زبانها و مذاهب گوناگون طی قرون متوالی در کنار هم دوستی و همزیستی مسالمتآمیز داشته و این میراث ارزشمند و سازنده را به نسلهای بعد منتقل کردهاند.

این خطه پرآوازه، هماکنون با ظرفیتها و توانمندیهای مطلوب که با اجرای پروژه عظیم آبرسانی و وصل به شبکه راه آهن سراسری و طرحهای متعدد ارتباطی، صنعتی و کشاورزی در شرائط جدیدی از جهش اقتصادی قرار گرفته است با بهره گیری از نیروی انسانی پر انگیزه و متخصص میتواند به یکی از قطبهای تولید داخلی، بهویژه در زمینه محصولات کشاورزی تبدیل شده و ضریب امنیت غذایی کشور را افزایش دهد.

بر خود فرض میدانیم به پاس حضور و همراهی پرشور و یکپارچه مردم شریف این استان با کاروان دولت تدبیر و امید، از اقشار مختلف مردم، نمایندۀ محترم ولی فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات، علمای بزرگوار و پیروان تشیّع و اهل تسنن، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه، جوانان پرشور و پرتلاش، نیروهای نظامی و انتظامی و سایر گروههای سیاسی و اجتماعی استان تقدیر و تشکر کنیم.

امیدواریم به یاری خداوند بزرگ و با بهرهگیری مطلوب از ظرفیتها و قابلیتهای استان و تسریع در اجرای تصمیمات و برنامه های مهم دولت در این سفر، گامی مؤثر برای توسعه پایدار استان و تحقق مطالبات برحق و به جای مردمان شایستۀ این خطه برداشته شود.

دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار