مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان مطرح کرد؛

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ظرفیتی بزرگ در راستای فرهنگ‌سازی ارزش‌های دفاع مقدس

در نشستی با حضور مدیر کل حفظ آثار خوزستان و مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تفاهم نامه مشترک با محوریت ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت منعقد شد.
کد خبر: ۹۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ - 08August 2016

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ظرفیتی بزرگ در راستای فرهنگ‌سازی ارزش‌های دفاع مقدس

به گزارش دفاع پرس از خوزستان، در این جلسه محمدعلی پور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ظرفیتی بزرگ در راستای فرهنگسازی ارزشهای دفاع مقدس برای آیندهسازان ایران اسلامی است.

وی افزود: قشر کودک و نوجوان امروز و نسل آینده نیاز به محتوای غنی برای فرهنگسازی ارزشهای دفاع مقدس دارد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان با اشاره به اهمیت انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل کودک و نوجوان اظهار داشت: فعالیتهای فرهنگی، هنری و ادبی کانون از جمله شعر، قصهگویی، تئاتر و... بهترین وسیله جهت نهادینهسازی ارزشهای دفاع مقدس برای کودک و نوجوان است.

سردارعلی پور در ادامه نسل آینده را تشنه دریافت حقایق در خصوص جنگ هشتساله ایران و رژیم بعث معرفی کرد و از کارشناسان دو مجموعه خواست، ظرفیتهای دو سازمان جهت ساخت و تدوین برنامههای فرهنگی، هنری و ادبی را در استان خوزستان بررسی کنند.

در این جلسه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان ضمن اعلام آمادگی در خصوص تبیین و نشر ارزشهای دفاع مقدس در قالب ابزارهای هنری به کودکان و نوجوانان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با دارا بودن 58 مرکز ثابت و سیار در استان خوزستان ظرفیت مطلوبی برای تبیین ارزشهای دوران دفاع مقدس است و باید با گسترش همکاریهای متقابل در این راستا قدم برداریم.

غلامرضا شنبدی با اشاره به اینکه در مراکز کانون بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی برای بچههای هفت تا 17 سال اجرا میشود خاطرنشان کرد: مربیان کانون پرورش فکری استان خوزستان میتوانند سفیران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین کودکان و نوجوانان، خانوادهها و جامعه باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار