مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی:

سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه تدوین و راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: یکی از برنامه‌های در دستور کار ما تدوین و راه اندازی سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه استان مرکزی است.
کد خبر: ۹۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲ - 09August 2016

سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه تدوین و راه‌اندازی می‌شود

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، سید باقر حسینی در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در ترویج سنت حسنه وقف، اظهار داشت: اصحاب رسانه با بهرهمندی از ظرفیتهایی که دارند میتوانند با ایجاد انگیزههای لازم در میان مردم سنت وقف را ترویج داده و بسترساز گرایش مردم به این حوزه باشند.

وی افزود: رسانهها با آگاهیبخشی که در جامعه انجام میدهند میتوانند طیف بسیاری از خیران را به شرکت در امور وقف تشویق کرده و اثر مثبت و موثری در این حوزه داشته باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تصریح کرد: تدوین گزارشهای جامع و تحلیلی در ارتباط با موضوع وقف میتواند یکی از راهکارهای موثر در زمینه سوقدهی مردم به این حوزه باشد.

حسینی با اشاره به روز تکریم امامزادگان گفت: با توجه به برنامهریزیهای انجام شده قرار است که در پنجم ذیالقعده در 12 بقعه متبرکه استان مراسم تکریم امامزادگان برگزار شود.

وی ادامه داد: 14 اردیبهشت ماه 95 نیز شهرستان اراک میزبان برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم با حضور بیش از 2 هزار نفر میشود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی خاطرنشان کرد: این مسابقات در بخشهای معارف، حفظ پنج و 10 جزء، ترتیل، قرائت، تحقیق، دعاخوانی و اذان برگزار میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها