دانش‌آموزان شیروانی به مناطق عملیاتی اعزام شدند

کاروان راهیان نور دانش‌آموزان پسر شیروان با آیین بدرقه ویژه‌ای با عنوان «لاله‌های آسمانی» به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۱۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲ - 24February 2014

دانش‌آموزان شیروانی به مناطق عملیاتی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، علیمحمد محمدی فرمانده نیروی مقاومت بسیج ناحیه شیروان با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور اظهار داشت: کاروانها متشکل از 230 نفر دانشآموز پسر است که در قالب پنج دستگاه اتوبوس به این سفر معنوی اعزام شدند.

محمدی افزود: دانشآموزان طی این سفر پنج روزه از یادمانهای مناطق اروند، شلمچه، طلائیه، هویزه و دهلاویه دیدن خواهند کرد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج ناحیه شیروان ادامه داد: هر سال از این شهرستان دانشآموزان دختر و پسر در غالب کاروان راهیان نور به مناطق سابق عملیاتی کشور اعزام میشوند تا بخش عملی درس آمادگی دفاعی را در مناطق عملیاتی فرا بگیرند.

وی بیان کرد: طرح راهیان نور بهترین فرصت برای انتقال ارزشها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان است.

محمدی تصریح کرد: مسئولیت روایتگران در اجرای این طرح برای انتقال ارزشها و دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوان بسیار سنگین است.

وی ارتقای فرهنگ جهاد و شهادت و انتقال شایسته آن به نسل جوان را مهمترین دغدغه مسئولان نظام برشمرد و خاطرنشان کرد: اعزام کاروان راهیان نور بهترین ارتباط بین شهدا و نسل جدید است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج ناحیه شیروان در پایان با اشاره به جنگ نرم دشمن و تهاجمات فرهنگی از سوی استکبار جهانی گفت: بیگمان با توجه به تأثیرات این اردوها، اعزام کاروانهای راهیان نور به عنوان یک اولویت مطرح است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار