آیت‌الله العظمی نوری همدانی:

مشکلات فرهنگی با شعار دادن حل نمی شود

حضرت آیت الله نوری همدانی با تاکید بر این که مشکلات فرهنگی با حرف زدن حل نمی شود، گفتند: مباحثی در رابطه با مسائل فرهنگی مطرح می شود، ولی باید دانست که فرهنگ تنها با حرف زدن و شعار دادن درست نمی شود.
کد خبر: ۱۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳ - 23April 2014

مشکلات فرهنگی با شعار دادن حل نمی شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حضرت آیتالله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید، پیش از ظهر امروز در پایان درس خارج فقه خود، در مسجد اعظم قم با اشاره به این که زمان شناسی یکی از تاکیدات امیرالمومنین(ع) است، گفتند: امر به تقوی از دستورات اهل بیت (علیهم اسلام) است.

حضرت آیتالله نوری همدانی با اشاره به واژه «قلب» در قرآن کریم، ادامه دادند: قلب انسان، حرم الهی است، لذا غیر خدا را نباید در آن جای داد.

معظم له در ادامه با اشاره به شعار«اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، ابراز داشتند: یکی از مصداق های کار فرهنگی، مقابله با بی حجابی و بدحجابی در جامعه است.

ایشان با بیان این که مشکلات فرهنگی با حرف زدن حل نمی شود، بیان داشتند: مباحثی در رابطه با مسائل فرهنگی مطرح می شود، ولی باید دانست  که فرهنگ تنها با حرف درست نمی شود .

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که دولت و دستگاه های فرهنگی باید با قدرت در مقابل بی حجابی بایستند از رشد آن درجامعه جلوگیری کنند، تاکید کردند: بدحجابی و بی حجابی باید از جامعه اسلامی برچیده شود .

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار