صبح امروز

پیکر مطهر خلبان شهید سعید ذوالفقاری در زادگاهش تشییع شد

پیکر شهید سرتیپ دوم خلبان سعید ذوالفقاری صبح امروز با حضور قشرهای مختلف مردم، همرزمان، فرماندهان ارتش و مسؤولان استان البرز با شکوه خاصی در شهر گرمدره این استان تشییع شد.
کد خبر: ۲۳۶۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸ - 17July 2014

پیکر مطهر خلبان شهید سعید ذوالفقاری در زادگاهش تشییع شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، در این آیین که همزمان با لیالی قدر و ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) برگزار شد، بار دیگر عطر شهادت در استان البرز پیچید و مردم روزه دار پیکر مطهر یکی دیگر از عقابان تیزپرواز ایران اسلامی را از محل حوزه ۱۲۷ بسیج گرمدره تا گلزار شهدای این شهر مشایعت کردند.

در این مراسم که با حضور امیر سرتیپ «محمودی» معاون اجرایی ارتش و امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی، خانواده شهید و دیگر همرزمان این شهید والامقام برگزار شد، پس از اجرای مراسم نظامی و عزاداری و سوگواری برای شهادت نخستین پیشوای شیعیان جهان حضرت علی (ع)، پیکر مطهر این شهید به خاک سپرده شد.

شایان ذکر است؛ شهید ذوالفقاری به همراه همرزم شهیدش یاسر محمدیان در روز سه شنبه هفته جاری در یک پرواز آموزشی در آسمان استان فارس دچار سانحه شده و به فیض شهادت نائل آمدند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
fallah
|
-
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
0
0
Salam. Ensanhaii miran pishe khoada ke layegh bashand. khosh be hale in shahid bozorgvar ke ham khub zendegi kardand va ham javanmardaneh ba in donya veda kardand. ruheshan shad. Baraye khanevadeye mohtaram ham sabr arezoo mikonam
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار