اطلاعیه سپاه الغدیر یزد به مناسبت روز قدس

امروز آزادی قدس شریف از هر زمان دیگر نزدیکتر است

سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس اطلاعیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: همه مسلمانان چون سال‌های گذشته در این راهپیمایی بزرگ شرکت و به متجاوزان و جنایتکاران بفهمانند که با کشتار زنان و کودکان، امت اسلامی مرعوب نخواهند شد و اشغالگران راهی جز خروج از سرزمین‌های اسلامی نخواهند داشت.
کد خبر: ۲۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵ - 24July 2014

امروز آزادی قدس شریف از هر زمان دیگر نزدیکتر است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت فرا رسیدن روز قدس، در اطلاعیهای ضمن دعوت از عموم مردم جهت شرکت در راهپیمایی این روز تاکید کرده است: همه مسلمانان چون سالهای گذشته در این راهپیمایی بزرگ شرکت و به متجاوزان و جنایتکاران بفهمانند که با کشتار زنان و کودکان، امت اسلامی مرعوب نخواهد شد و اشغالگران راهی جز خروج از سرزمینهای اسلامی نخواهند داشت.  

متن کامل این اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جمعهی آخر ماه مبارک رمضان، به ابتکار خمینی کبیر(ره)، روز قدس و روز فریاد برای آزادی قدس شریف نام گرفته است تا امت اسلامی یکپارچه و یکصدا در برابر ظلم و تجاوز و تعدی به پیکر سرزمینهای اسلامی بایستند و به متجاوزان صهیونیست و حامیان جنایتکارشان هشدار دهند که قدس از آن مسلمانان است.

امسال که این روز عظیم مصادف با جنایات گسترده اشغالگران علیه مردم مظلوم غزه گردیده، لازم است تا همه مسلمانان چون سالهای گذشته در این راهپیمایی بزرگ شرکت و به متجاوزان و جنایتکاران بفهمانند که با کشتار زنان و کودکان، امت اسلامی مرعوب نخواهند شد و اشغالگران راهی جز خروج از سرزمینهای اسلامی نخواهند داشت.                                                               

سپاه الغدیر استان یزد نیز از آحاد مردم استان دارالعباده و دارالعلم یزد دعوت می کند، خروشان تر از هر سال در این راهپیمایی سراسری شرکت نمایند که امروز آزادی قدس شریف از هر زمان دیگر نزدیکتر است.  

و السلام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار