اطلاعیه بسیج جامعه زنان کرمانشاه بمناسبت کشتار بی‌رحمانه مردم غزه

مجامع دنیا با کوبیدن بر طبل حقوق بشر، جنایات رژیم صهیونیستی را تایید می‌کنند

بسیج جامعه زنان کرمانشاه بمناسبت کشتار بی‌رحمانه مردم غزه اطلاعیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: مجامع دنیا با کوبیدن بر طبل حقوق بشر، جنایات رژیم صهیونیستی را تایید می‌کنند.
کد خبر: ۲۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸ - 23July 2014

مجامع دنیا با کوبیدن بر طبل حقوق بشر، جنایات رژیم صهیونیستی را تایید می‌کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه اطلاعیهای در خصوص محکومیت رژیم صهیونیستی صادر کرد که متن آن را در ادامه آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

جامعه زنان کرمانشاهی ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین خصوصاً قربانیان جنایت اخیر رژیم صهیونیستی این جنایت را به شدت محکوم مینماید و اظهار میدارد که ما زنان بسیجی در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین دست در دست و هم گام با ملت شریف ایران، در برابر هر گونه جنایت و زیاده خواهی اسرائیل در منطقه ایستادگی خواهیم کرد.

در فلسطین بیسابقهترین و وحشیانهترین فجایع بشری در برابر دیدگان بیتفاوت مردم جهان و در سایه سکوت رهبران جهان عرب و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر رخ میدهد و برگ سیاه دیگری را در تاریخ سیاسی معاصر جهان رقم میزند. مجامع بین المللی نیز کما فی السابق با کوبیدن بر طبل تو خالی حقوق بشر، با سکوت خود مهر تایید بر این جنایات میزنند. با تجاوز وحشیانه به سرزمین فلسطین مردم بی پناه آن را به خاک و خون کشیده و با وقاحت تمام دم از صلح و آرامش در خاورمیانه میزنند.

امروز باید هم جامعه جهانی و هم انسانهای انسان دوست، سکوت خود را شکسته و در مقابل این همه هتاکی و نقض آشکار حقوق بشر و حقوق بینالملل توسط کسانی که سنگ حقوق بشر را به سینه میزنند، موضع گیری کرده و آن را بشدت محکوم کند.

ما زنان بسیجی استان کرمانشاه رژیم جعلی اسرائیل را محکوم کرده و حمایت خود را از رزمندگان مقاومت با حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس اعلام میداریم و مردم ایران نیز در روز قدس بار دیگر ثابت خواهند کرد که در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین از پای نخواهند نشست.

نظر شما
پربیننده ها