مسئول بسیج جامعه زنان سپاه تهران بزرگ در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

حضور زنان در روز قدس امسال پررنگ‌تر خواهد بود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه تهران بزرگ گفت: در روز قدس امسال زنان پررنگ‌تر از گذشته به میدان خواهند آمد تا همدردی خود را با مظلومان فلسطینی نشان دهند.
کد خبر: ۲۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰ - 23July 2014

حضور زنان در روز قدس امسال پررنگ‌تر خواهد بود

«فریبا تدریسی» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه تهران بزرگ در گفتوگو با دفاع مقدس با اشاره به لزوم حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: حضور مردم و بهخصوص زنان و کودکان در راهپیمایی روز قدس، تلنگری خواهد بود به مجامع بهظاهر بشردوستی که خود را به خواب غفلت زده و نسبت به کشتار وحشیانهای که در غزه در حال وقوع است بیتفاوت هستند.

وی تصریح کرد: هرچند گرمای هوا زیاد است، ولی امسال زنان پررنگتر از گذشته به میدان خواهند آمد تا همدردی خود را با کسانی که آب و دارو ندارند و با حملات وحشیانهای حتی بیمارستانهای آنان نیز مورد هجوم قرار میگیرد، نشان دهند و به آنان اعلام کنیم ما تا همیشه با شما هستیم و مسئله فلسطین مسئله اول ما است و تا آزادی قدس با شما خواهیم بود.

تدریسی با اشاره به تجمع روز گذشته زنان بسیجی شهر تهران در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در تهران، خاطرنشان کرد: این تجمع اعلام انزجاری بود از سکوت سازمانهایی که در قبال جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کردهاند.

وی افزود: همچنین این تجمع بیدارباش و اولتیماتومی برای مسئولین سازمان ملل متحد بود تا اگر لیاقت ندارند در این جایگاه به مسئولیت قانونی خود عمل کنند، بگذارند مردم جهان به داد همدیگر برسند. ضمن اینکه زنان بسیجی در این تجمع همدردی خود را با مردم وزنان و کودکان بیدفاع فلسطینی اعلام کردند تا آنان بدانند که ما همیشه در کنارشان هستیم.

نظر شما
پربیننده ها