مدیرکل آموزش‌وپرورش تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حضور در راهپیمایی روز قدس امسال یک امر ضروری است

مدیرکل آموزش‌وپرورش تهران گفت: حضور مسلمانان روزه‌دار در همه‌جای دنیا در راهپیمایی روز قدس با توجه به جنایات اخیری که رژیم صهیونیستی در قبال مردم غزه انجام داده است، از سال‌های پیش ضروری‌تر و موثرتر است.
کد خبر: ۲۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹ - 23July 2014

حضور در راهپیمایی روز قدس امسال یک امر ضروری است

«اسفندیار چهاربند» مدیرکل آموزشوپرورش تهران در گفتوگو با دفاع مقدس با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، اظهار کرد: جنایاتی که رژیم صهیونیستی در غزه انجام داده، در دورهای که همه مدعی حقوق بشر هستند مایه شرم و ننگ برای جامعه انسانی است که متأسفانه با سکوت جوامع بینالمللی روبهرو شده است.
 
وی با اشاره به تجمع روز پیش فرهنگیان تهران بزرگ در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در تهران، تصریح کرد: این تجمع برای متنبه کردن و تذکر به سازمانهای بینالمللی بود تا به مسئولیت قانونی خود در قبال حقوق بشری که مدعی آن هستند عمل کنند. سازمانهای بینالمللی باید جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کنند.
 
چهاربند با اشاره نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس اظهار کرد: اتفاقات اخیر در غزه نشان میدهد فلسفه نامگذاری روز قدس توسط حضرت امام خمینی(ره) از استحکام بینظیری برخوردار است و این روز ماهیت رژیم جنایتکار صهیونیستی را برای همه فاش کرده است.
 
وی اضافه کرد: حضور مسلمانان روزهدار در همهجای دنیا بهخصوص در کشور اسلامی ما و شهر تهران در راهپیمایی روز قدس با توجه به جنایات اخیری که رژیم صهیونیستی در قبال مردم غزه انجام داده است، از سالهای پیش ضروریتر و موثرتر است. انشاءالله همه مردم با تمام توان در این صحنه حاضر شده و مظلومیت ملت بزرگ فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار