نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

روز قدس بزرگترین گردهمایی ضد صهیونیستی است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی روز قدس را یادآور توصیه پیر جماران به حمایت از مظلوم ترین مردم دنیا دانست و گفت: روز قدس بزرگترین گردهمایی ضد صهیونیستی است.
کد خبر: ۲۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴ - 23July 2014

روز قدس بزرگترین گردهمایی ضد صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، «محمد رضا پورابراهیمی» نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (1 مرداد) در آستانه فرا رسیدن جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز قدس با صدور پیامی مبنی بر اینکه روز قدس بزرگترین گردهمایی ضد صهیونیستی در جهان است، گفت: از همه مردم شریف و ظلم ستیز ایران اسلامی خصوصا مردم همیشه در صحنه کرمان و راور برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل میآورم.

وی با بیان اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یادآور توصیه پیر جماران به حمایت از مظلوم ترین مردم دنیا است و امروز ندای ایشان با لبیک همه آزادی خواهان و جوانمردان دنیا همراه و همصدا شده است، خاطر نشان کرد: اکنون در اقصی نقاط دنیا روز قدس به صحنهای از بزرگترین گردهمایی ضد صهیونیستی تبدیل شده است و علیرغم همه تبلیغات رسانههای وابسته به صهیونیسم با شکوه هر چه تمام تر برگزار میشود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشتار بی رحمانه کودکان، زنان و مردان مظلوم غزه توسط رژیم ددمنش صهیونیستی در ماه ضیافت الهی در حال انجام است، افزود: در شرائطی که این کشتار وحشیانه از یک سو مورد حمایت آمریکا و هم پیمانان غربیاش و از سوی دیگر با بی تفاوتی کشورهای اسلامی همراه شده است، حضور پرشور و حماسی در این روز را واجبتر و لازمتر مینماید.

وی با اعلام اینکه مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور با شکوه خود در دفاع از مظلومان عالم چشم جهان را خیره میکنند، گفت: مثل همیشه به جهانیان اثبات می کنیم که در ادامه راه امام خمینی(ره) ثابت قدم و استوار هستیم.

پورابراهیمی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم به زودی شاهد برگزاری جشن پیروزی مسلمانان در مسجد الاقصی و نابودی رژیم صهیونیستی، این غده چرکین سرطانی باشیم که وعده خداوند هم پیروزی مظلومان بر ظالمان است.

نظر شما
پربیننده ها