مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم:

نجات فلسطین و آزادی قدس امروز به مطالبه جهانی تبدیل شده است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم گفت: امروز آزادی قدس و نجات مردم مظلوم فلسطین از یوغ ستم رژیم صهیونیستی یک مطالبه جهانی است.
کد خبر: ۲۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳ - 24July 2014

نجات فلسطین و آزادی قدس امروز به مطالبه جهانی تبدیل شده است

«احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم در گفتگو با خبرنگار دفاع مقدس در قم با اشاره به فرارسیدن روز قدس اظهار کرد: پس از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، حقانیت کلام گهربار امام عظیم الشان و موضع گیری اصولی ایشان در قبال موضوع فلسطین، روز به روز بر دلهای مسلمانان و آزادیخواهان جهان، مشهودتر شده است.

وی با بیان اینکه آزادی قدس و نجات مظلومان فلسطین امروز به یک مطالبه جهانی تبدیل شده است، خاطرنشان ساخت: نصرت الهی و مقاومت مردم فلسطین باعث شکست تلاشهای همه جانبه جبهه متحدعربی صهیونیستی برای جلوگیری از بین المللی شدن این مطالبه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم افزود: داعیه داران حقوق بشر و آنان که حنجرههای خود را برای مسائل کوچکی چون حقوق حیوانات پاره میکنند، امروز برای به خاک و خون کشیده شدن مرد و زن و کودک و پیر و جوان در غزه آیا کوچکترین پاسخ و عکس العمل مناسبی دارند؟

وی روز جهانی قدس را روز اثبات بیداری ملتهای مسلمان و تبلور خواسته بحق آنان برای بیدار شدن دولتها برشمرد و تصریح کرد: این روز بزرگ، یادآور وظایف مدعیان و حامیان حقوق بشر در قبال نسل کشی مردم مسلمان فلسطین و همه مصادیق جنایات جنگی رژیم صهیونستی است.

حسینی با اشاره به حدیث ارزشمند پیامبر گرامی اسلام(ص) با این مضمون که اگر کسی ندای مظلومیت مسلمانی را بشنود و اجابت نکند، مسلمان نیست، افزود: روز جهانی قدس در واقع تفسیر حدیث پیامبر عظیم الشان اسلام در پاسخ به ندای مظلومیت ملت فلسطین است تا آنکه با کمک به آنها، از دائره مسلمانی خارج نشویم.

وی همچنین با بیان این نکته که در روز قدس، هزاران هزار ظلم و جنایت رژیم سفاک و جعلی صهیونیسم اثبات و برملا میشود، به اعلام روز قدس از سوی اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی به عنوان روز عزای عمومی جهان اسلام اشاره کرد و گفت: امیدواریم این روز به تیره بختی و عزای همیشگی نظام سلطه و بالاخص رژیم جعلی صهیونیستی اسرائیل تبدیل شود.

عزت مردم فلسطین حرکت در مسیر ایثار و شهادت طلبی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم راه عزت و پیروزی مردم مسلمان و مظلوم فلسطین را داشتن روحیه جهاد و ایثار و شهادت دانست و گفت: این راه باعزت را ملت بزرگ ایران با الهام از آیات نورانی قرآن کریم و احکام متعالی اسلام تحت رهبری های پیامبرگونه امام عزیز و خلف صالحش مقام معظم رهبری در دوران انقلاب، دفاع مقدس و بعد از آن تجربه کرده و به اثبات رسانیده است.

وی تاکید کرد: همانگونه که خون پاک شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، انقلاب و نظام و کشور ما را از گزند دشمنان بیمه کرده است،  ان شاءالله به برکت خون های پاک مردم مظلوم فلسطین، حماسه مقاومت و نهضت عظیم بیداری بر علیه رژیم جعلی صهیونیستی، به سرانجام مطلوب خود رسیده و قدس شریف، آزاد و به بدنه جامعه اسلامی باز می گردد.

حسینی در پایان خون شهدا را تضمین کننده استقرار و دوام عزتمندی و سرافرازی ساکنان اصلی فلسطین خواند و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند راهپیمایی روز قدس جریان سیال و خروشان خون در رگهای ملت های مسلمان است و حضور حماسی و دشمن شکن ملت بزرگ ایران و سایر ملتهای مسلمان و آزادیخواه در راهپیمایی، اضمحلال و شکست رژیم صهیونیستی و حامیان جنایت پیشه آن را تسریع خواهد بخشید.

نظر شما
پربیننده ها