آیت الله سید احمد خاتمی:

بازارِ گرمِ آدم‌کشی صهیونیست‌ها با شعار «مرگ بر اسرائیل» پایان می‌یابد

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: فردا با اعلان برائت از اتفاقات و جنایات اسرائیل در غزه و شعار مرگ بر اسرائیل می‌کوشیم تا بازار گرم آدم کشی‌های صهیونیست پایان یابد. ما در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت می‌کنیم چون انسانیت اقتضاء می‌کند که جلوی این توحش گرفته شود.
کد خبر: ۲۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷ - 24July 2014

بازارِ گرمِ آدم‌کشی صهیونیست‌ها با شعار «مرگ بر اسرائیل» پایان می‌یابد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، آیت الله «سیداحمد خاتمی» عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در جمع کارکنان و جمعی از مسئولین و فرماندهان نیروی زمینی سپاه در ادامه بحث اخلاقی سبک زندگی اسلامی به نحوه رفتار با بیگانگان از دیدگاه قرآن و نهج البلاغه پرداخت و دلایل حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس را این گونه بیان کرد: باید در سوم مرداد 93 میادین مملوء از شعائر انقلابی گردد و آمدنهای امسال رنگ و بوی مبنایی به خود بگیرد. مردم ما بدانند که راهپیمایی روز جهانی قدس همان ثواب حضور در شبهای احیاء را دارد.

وی با اشاره به دو آیه 29 سوره فتح و 54 سوره مائده که به صراحت نحوه رفتار با بیگانگان را تبیین کرده است، اظهار کرد: در این دو آیه نفوذناپذیر بودن و رفتار با شدت و حدّت در مقابل کفار را از ویژگیهای مومنان و همراهان پیامبر میداند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه باید نسبت به استکبار، بینش معنایی داشته باشیم، تصریح کرد: بیگانه را باید بیگانه دید و هیچگاه به بیگانگان دلبستگی پیدا نکرد. این رفتار قطعاً همان بینش معنایی است. زیرا امروز استکبار با چهره عریان خود حقوق مظلوم را زیر سوال میبرد ولی در مجامع عمومی با یک نمایش سیاسی تبلیغی، سازمان ملل و حقوق بشر در میدان نبرد اسرائیل و غزه حق را به صهیونیستها میدهند.

امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: باید چهره عریان استکبار پررنگ شود تا هیچ کس به اکاذیب اسرائیلیها توجهی نکند؛ آنها به دروغ در جنایات 15 روزه، مقاومت را مقصر اصلی میدانند و اعتقاد دارند نظامیان را کشتهاند نه کودکان، زنان و سالخوردگان. اما بدانید نبرد آنها تا به امروز به منازل، بیمارستانها و حتی میادین عمومی رفته است و 600 نفر را قتل عام کردهاند.استکبار با سردمداری اوباما و جان کری از این همه اقدام ددمنشانه حمایت میکند. این همان چهره عریان استکبار است که باید مردم خصوصاً جوانان جهان اسلام تحت تبلیغات سنگین این بازیگران مستکبر قرار نگیرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ایجاد اعتدال میان دو عبارت اشداء علی الکفار و رحماء بینهم، افزود: اگر بخواهیم در برابر ظالمان و مستکبران ندای اشداء علی الکفار را برآوریم و معنای اصلی آن را محقق کنیم باید وحدت داخلی جاری و ساری شود. تحکیم وحدت داخلی یعنی شایسته سالاری و نه گروه سالاری که موجب تقویت جبهه دشمن در جوامع اسلامی میشود.

آیت الله سیداحمد خاتمی سه دلیل را برای حضور فعال و باشکوه ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس برشمرد و خاطرنشان کرد: فردا با اعلان برائت از اتفاقات و جنایات اسرائیل در غزه میکوشیم تا بازار گرم آدم کشیهای صهیونیست پایان یابد. ما در راهپیمایی عظیم قدس شرکت میکنیم چون انسانیت اقتضاء میکند که جلوی این توحش گرفته شود و پاسخ این سوال که اگر مسلمانان روزه دار غزه مظلوم نیستند پس چه کسی مظلوم است؟! را روشن کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان افزود: راهپیمایی فردا مصداق بارز آیه 120 سوره توبه است. مهمتر از همه مسلمان باید از مظلوم در برابر ظالم حمایت کند. امیدوارم شیعیان ایرانی ما فردا با شعار کوبنده مرگ بر اسرائیل عقدههایشان را بگشایند و شاهد باشکوهترین راهپیمایی روز قدس پس از پیروزی انقلاب اسلامی باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار