مسئول بسیج دانشجویی کرمانشاه:

اردوی جهادی دانشجویان کرمانشاه از 11 مرداد آغاز می‌شود

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: اردوی جهادی دانشجویان این استان از 11 مرداد آغاز و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۲۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶ - 26July 2014

اردوی جهادی دانشجویان کرمانشاه از 11 مرداد آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، سرهنگ «مراد عزیزی» مسؤل سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه اظهار داشت: حرکت گروههای جهادی آنان را به کوی رشد و بالندگی و نهادینه شدن و ماموریتهای جدید سوق میدهد.

عزیزی با توجه به نامگذاری سال 93 به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریتی جهادی بیان داشت: اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ جهادی، ماموریتها و رویکردهای جدید به روش دانشجویان نخبه جهادی است.

وی در ادامه افزود: دانشجویان با صداقت و بی توقع در امر خدمات رسانی به مناطق محروم با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری با اولویت اقتصادی و رفع مسایل و مشکلات مهم و قابل توجه مردم میباشد.

عزیزی هدف از برپایی اردوهای جهادی را فرهنگ سازی و گفتمان سازی دانست و افزود: این اردوهای جهادی شکوفایی و تحقق هر چه بهتر در عرصه اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی را دنبال میکند.

وی افزود: عرصههای کشاورزی، بهداشت و درمان، آموزشی و بهسازی، خدمات رسانی و محرومیت زدایی از برنامههای در دست اقدام این گروه است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در پایان بیان داشت: اردوهای جهادی از 11 مرداد در مناطق محروم استان در عرصههای جهادی شروع و تا آخر تابستان نیز ادامه دارد.

نظر شما
پربیننده ها