مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان بیان کرد

کمبود بودجه دلیل ناتمام ماندن پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس زاهدان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان گفت: بعد از گذشت 5 سال موزه دفاع مقدس زاهدان به علت نبودن بودجه کافی، ناتمام مانده است. بزرگترین نگرانی ما این است که زمانی این موزه به اتمام برسد که اسناد و مدارک دوران دفاع مقدس از بین برود و یا در دسترس نباشد.
کد خبر: ۲۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸ - 28July 2014

کمبود بودجه دلیل ناتمام ماندن پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس زاهدان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از زاهدان، سرهنگ «حمزه دهقان» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در دیدار با فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گزارشی از فعالیتهای مختلف این اداره کل بیان نمود و بر نقش برجسته و تعیین کننده پرسنل خدوم و پرتلاش نیروی انتظامی خصوصا شهدای گرانقدری که در راه امنیت استان تقدیم شده تاکید کرد.

وی افزود: موزه دفاع مقدس یک مرکز فرهنگی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تقدیر از تلاش و ایثار شهیدان است. کلنگ این موزه در سال 88 زده شده و بعد از گذشت 5 سال هنوز این موزه به علت نبودن بودجه کافی ناتمام مانده است. بزرگترین نگرانی ما این است که زمانی این موزه به اتمام برسد که اسناد و مدارک دوران دفاع مقدس از بین برود و یا در دسترس نباشد.

سرهنگ دهقان گفت: با توجه به شرایط خاص استان و نیازمندی که احساس میشود کمک در ساخت این مرکز فرهنگی دفاع مقدس از انتظارات ماست.

همچنین سردار رحیمی، فرمانده انتظامی استان در این دیدار دوران دفاع مقدس را از بهترین و با ارزشترین مقاطع انقلاب اسلامی دانست و بر حفظ و نگهداری ارزشهای این دوران و انتقال آن به نسلهای آینده تاکید کرد و گفت: ما آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس را اعلام میکنیم.

نظر شما
پربیننده ها