خطیب جمعه تهران:

پایه و اساس رژیم صهیونیستی بر آدمکشی است/ عمده جنایات صهیونیست ها انعکاس داده نمی شود

خطیب جمعه تهران با بیان این که به خبرنگاران آزاد اجازه انعکاس اخبار و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه داده نمی شود، گفت: اگر جهانیان بفهمند که این رژیم چه جنایاتی را مرتکب شده است، تنفرشان افزوده شده و از خداوند مرگ این رژیم را خواهند خواست.
کد خبر: ۲۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸ - 01August 2014

پایه و اساس رژیم صهیونیستی بر آدمکشی است/ عمده جنایات صهیونیست ها انعکاس داده نمی شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امام جمعه موقت تهران گفت: هر کس تقوا پیشه کند و در زندگی صابر باشد، خداوند عمرش را زایل نخواهد کرد.

آیت الله محمد علی موحدی کرمانی در خطبه اول نماز جمعه تهران ضمن سفارش همگان و خودش به تقوای الهی، افزود: ملازم تقوا باشیم و لحظه ای از آن جدا نشویم.

وی با اشاره به داستان حضرت یوسف(ع) گفت: وقتی برادران یوسف او را شناختند، گفتند، به راستی شما یوسف هستید، یوسفی که به دست برادران به چاه افتاد و به دست آنان به عنوان یک غلام فروخته شد، اینک در مسند ریاست قرار دارد و به آنها می گوید این مقام به دلیل تقوا و صبر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در جلسات گذشته پیرامون موضوعات انسان صحبت کردم اظهار داشت: در این جلسه پیرامون ولی صحبت خواهم کرد، چرا که یکی از مسایل مهم در زندگی انسان ها این است که چه کسی را به عنوان ولی و سرپرست انتخاب کنیم و مطیع او باشیم.

وی با بیان اینکه عده ای خداوند و عده ای شیطان را به عنوان ولی انتخاب می کنند، گفت: آن کسی که خدا را به عنوان ولی انتخاب می کند، برکات آن خروج از ظلمات است.

موحدی کرمانی با اشاره به اینکه برکت دیگر تامین سعادت دنیا و آخرت است، افزود: آن کس که خداوند را ولی خود قرار داده به معنای حقیقی خدا را پذیرفته است و خداوند سعادت دنیا و آخرت او را تضمین خواهد کرد و سومین برکتی که نصیب انسان می شود، این است که مالک خودش می گردد.

وی اظهار داشت: برخی از انسانها مالک خودشان نیستند، یعنی حکومت را دست شیطان داده اند و شیطان تصمیم می گیرد در وجود این آدم و نگاه هایش رخنه و حاکم بر وجود او نفس اماره است.

وی خاطر نشان کرد: ممکن است انسانها در زندگی گناهانی انجام دهند که به واسطه آن وجودشان به دست شیطان افتاده باشد و دیگر تصرفی بر خود نداشته باشند، بنابراین اگر بخواهیم در خودمان تصرف کنیم و خودمان تصمیم بگیرم باید از گناهان استغفار کنیم.

امام جمعه موقت تهران با بیان این که، کشور ایران در زمان شاه اگر چه متعلق به مردم بود، ولی در تصرف مردم نبود و مردم نمی توانستند برای خودشان تصمیم گیری کنند افزود: فرهنگ، اقتصاد، سیاست و دانشگاه های کشور در آن زمان به دست بیگانه اداره می شد و تمام شئون کشوری به دست بیگانه بود.

وی اضافه کرد: به برکت رهبری امام خمینی(ره) مردم قیام کردند و به برکت این قیام و انقلاب مالک کشورشان شدند و برای خودشان و کشورشان تصمیم گرفتند.

خطیب جمعه تهران گفت: آن موقع شعار استقلال و آزادی سر دادیم و آزاد شدیم و این به برکت انتخاب ولایت الله است.

آیت الله محمد علی موحدی کرمانی روز جمعه در خطبه دوم خود مهم ترین مطلب را مسئله غزه برشمرد و گفت: حوادث دلخراشی است، دیدید و شنیدید جنایات فراوان رژیم سفاک و خون آشام و کودک کش را.

وی ادامه داد: اندک اندک مردم جهان بیدار می شوند و این عنصر پلید را می شناسند و ابراز تنفر می کنند، البته باید بگویم آن چه ازاین جنایات منعکس می شود اندکی است از کثیر، آن ها اجازه نمی دهند خبرنگاران این وقایع را پخش کنند.
 
موحدی کرمانی اضافه کرد: مطمئنم اگر روزی فرا برسد که همه خبرنگاران آزاد ببینند و به دنیا منعکس کنند به طور قطع و یقین فریاد نفرین و مرگ و تنفر از این رژیم خون آشام در سراسر دنیا شنیده خواهد شد.
 
 وی با بیان این که جنایات وسیع، عمیق، دلخراش و جانسوز است، اظهار داشت: شما را به جنایاتی که این رژیم جلاد در گذشته داشته است در سال سپتامبر 1982 یادآوری می کنم که در مدت 48 ساعت در اردوگاه صبرا و شتیلا چه کردند؟ سه هزار و 297 نفر را شهید کردند، 1800 پیکر در خیابان ها رها شده بود، یکهزار و 97 نفر در بیمارستان غزه و 400 نفر در بیمارستان به گلوله بسته شدند.
 
خطیب جمعه تهران یادآور شد: انسان ها را به زور از خانه بیرون می آوردند و شبانه به خانه ها می ریختند و فلسطینی ها را در خواب به رگبار می بستند، چشم هایشان را در می آوردند، زنده زنده پوستشان را می کندند، شکم ها را می دریدند، به نوامیس تجاوز می کردند ، بچه ها را دوشقه می کردند و مغزشان را به دیوار می آویزاندند.
 
موحدی کرمانی تصریح کرد: پایه کارشان آدم کشی و خشونت است، باور می کنید اگر دنیا این جنایات را بفهمد با فریادهای کوبنده مرگشان را از خداوند خواهد خواست.
 
نظر شما
پربیننده ها