رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج:

دلاوری‌های رزمندگان در دفاع مقدس قابل مقایسه با دیگر جنگ‌های جهان نیست

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: ایثار و شهادت رزمندگان ما در دفاع مقدس قابل مقایسه با دیگر جنگ‌ها و حتی معیارهای امروز نیست.
کد خبر: ۲۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸ - 23August 2014

دلاوری‌های رزمندگان در دفاع مقدس قابل مقایسه با دیگر جنگ‌های جهان نیست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از سمنان، سردار «احمد حق طلب» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه و بسیج در بازدید از محل برگزاری اجلاسیه پایانی کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان در مصلی سمنان اظهار داشت: ایثار و شهادت رزمندگان ما در دفاع مقدس قابل مقایسه با دیگر جنگها و حتی معیارهای امروز نیست، بنابراین در حوزه فرهنگ و دفاع مقدس مولفان و ناشران باید به تبعیت از رزمندگان آن روز، گامها را محکمتر و بلندتر بردارند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس به همه اقشار و اقوام جامعه بر میگردد، گفت: هر کجای کشور پرچمی را به افتخار شهیدی بالا بردهاند و این موضوع نشان دهنده اهمیت دفاع مقدس است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور انتقال فرهنگ والای دفاع مقدس به نسلهای آینده را ضروری دانست و گفت: باید نسلهای آینده با رشادتهای رزمندگان آشنا شوند.

حق طلب در خاتمه گفت: برخی از روشهای کاری در ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان باید برای دیگر استانها الگو شود. 

 

نظر شما
پربیننده ها