با حضور امیر شاه‌صفی

مراسم بزرگداشت شهید سعید علی‌مددی برگزار شد

صبح امروز مراسم گرامی‌داشت شهید سعید علی‌مددی که به تازگی احراز هویت شده، با حضور فرمانده نهاجا در مرکز فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸ - 20August 2014

مراسم بزرگداشت شهید سعید علی‌مددی برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام شهاب مرادی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران طی سخنانی در این مراسم با اشاره به مقام شامخ شهدای گمنام اظهار داشت: مادران شهدای گمنام، مظلومترین قشر ایثارگران کشور هستند.

وی افزود: هنگامی که شهرداری تهران تصمیم گرفت تا در جهت تکریم مادران شهدا اقدام کند، آمار مادران شهدای گمنام تهران 900 نفر بود، که بعد از یک سال طبق آخرین آماری که از بنیاد شهید گرفتیم، این تعداد به 600 نفر کاهش یافت و 300 نفر از این عزیزان از دنیا رفته بودند.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: طبق آمار دریافتی، اغلب شهدای گمنام در تهران از شهدای ارتش کشور بودند که در اوایل جنگ تحمیلی در مناطق عملیاتی به  درجه رفیع شهادت نائل شدند.

حجتالاسلام مرادی ادامه داد: طبق برنامه، مراسم تجلیل از مادران شهدای گمنام در 40 نقطه از تهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه توجه به شهید برکت زائد الوصفی در زندگی افراد ایجاد میکند، افزود: شهادت حُسن عاقبتی است که با عنایت الهی و با توجه به لیاقت فرد نصیبش میشود.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ادامه تصریح کرد: شهید گمنام، یک مفهوم عمیق است که ارتفاع و ارزش آن را کسی نمیتواند درک کند و درک آن به لحاظ عرفانی موضوع پیچیدهای است.

حجتالاسلام مرادی در پایان افزود: همه شهدا بالاخص شهدای نیروی هوایی از مظلومیت خاصی برخوردار بودند که از خداوند متعال ترفیع درجه را برای این عزیزان خواستاریم.

بر اساس این گزارش، در این مراسم امیر سرتیپ خلبان "حسن شاهصفی" فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجتالاسلام "عباس محمدحسنی" جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجتالاسلام "ولیالله صبری" رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، حجتالاسلام شهاب مرادی و جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار