سردار حاجی‌زاده در جمع دانشجویان:

ایران به هر تهدیدی در همان سطح پاسخ می‌دهد/ مشکل خودکفایی کشور مدیران میانی‌اند

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ضعف رژیم صهیونیستی و عدم توانایی این رژیم در اقدام نظامی علیه ایران گفت: ما حتی با فرض احتمال یک‌هزارم اینکه کشور هدف حمله ناگهانی این رژیم قرار بگیرد، آماده‌ایم.
کد خبر: ۲۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹ - 20August 2014

ایران به هر تهدیدی در همان سطح پاسخ می‌دهد/ مشکل خودکفایی کشور مدیران میانی‌اند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، سردار سرتیپ پاسدار "امیرعلی حاجیزاده" فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران، روز گذشته در جمع دانشجویان شرکتکننده در دوره راهبردی خط امام در مشهد مقدس با بیان اینکه پس از انقلاب همواره  نیروهای مسلح در بخش نظامی با بهرهمندی از تدابیر فرماندهی معظم کل قوا از تحریمها عبور کردهاند، گفت: امید است  مدیران و افسران عرصهی اقتصاد مقاومتی نیز بتوانند با الگوگیری از این شیوههای موفق بر تحریمها و تهدیدهای دشمن به نحوی مناسب غلبه کنند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی ممکن است تصمیمی مبنی بر تجاوز علیه ایران داشته باشد، اما قطعاً با بررسی پیامدها و عواقب آن و واکنش بسیار شدید جمهوری اسلامی ایران به این نتیجه خواهد رسید که تصمیم ناپختهای گرفته است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اشاره به ضعف بسیار رژیم صهیونیستی و عدم توانایی این رژیم در اقدام نظامی علیه ایران گفت: ما حتی با فرض احتمال یکهزارم اینکه کشور هدف حمله ناگهانی این رژیم قرار بگیرد، آمادهایم.

سردار حاجیزاده افزود: مسؤولان رژیم صهیونیستی بارها تهدیداتی را علیه ایران مطرح میکنند، اما بهخوبی میدانند بهای هر حملهای به ایران و پاسخ ما آنچنان سنگین خواهد بود که حتی تصور آنهم کابوسی مرگبار برایشان است. جمهوری اسلامی به هر تهدیدی در همان سطح پاسخ میدهد.

وی در ادامه سخنان خود در جمع دانشجویان با اشاره به مطرحشدن خودکفایی و بومیسازی پس از پیروزی انقلاب و تأکیدات و پیگیریهای مقام معظم رهبری گفت: نگاه فرماندهان، مسئولان، مدیران و آحاد پاسداران و نیروهای مسلح همواره به فرامین فرمانده معظم کل قوا بوده و هست، و علت موفقیت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در بحث خودکفایی همین گوشبهفرمان امر ولایت بودن است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران سپس با طرح این پرسش که "وقتی مقام معظم رهبری بحث بومیسازی و ما میتوانیم را مطرح میکنند، باوجود این حجم عظیم نیروهای جوان و مستعد، مشکل کجاست که هنوز گام بزرگی در کشور در این رابطه برداشته نشده است؟" ادامه داد: مشکل، مدیران میانیاند. مدیران میانی باید تدابیر و ایدههای ناب را با توانمندیهایی که امروز وجود دارد به محصول تبدیل کنند، که متأسفانه اینگونه نیست.

سردار حاجیزاده در پایان گفت: ما امروز توان خود را در سطح وسیعی باور کردهایم و میتوانیم بند ناف خود را از بیگانه قطع کنیم. با به کار بستن تدابیر رهبری ضمن اینکه از مرز تحریمها میشود گذشت، اجازه خودنمایی هم به دشمن نمیدهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار