تشییع پیکر پاک دو شهید گمنام در شهر توحید بخش هلیلان

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران ۸ سال دفاع مقدس، صبح امروزبا حضور اقشار مختلف مردم بخش هلیلان تشییع و در شهر کهره به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۲۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷ - 21August 2014

تشییع پیکر پاک دو شهید گمنام در شهر توحید بخش هلیلان

 به گزارش دفاع پرس از ایلام، مراسم استقبال از پیکر پاک این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس از ورودی شهر توحید با حضور مسئولان فرهنگی، اجرایی، انتظامی و نظامی راس ساعت 9 صبح برگزار و سپس مراسم تشییع پیکر پاک این دو شهید در خیایان های این شهر آغاز شد.

پیکر پاک این دو شهید گمنام دوران 8 سال دفاع مقدس پیش از تشییع در بالای دستان مردم خونگرم، ولایی، شهید پرور توسط اقشار مختلف مردم و مسئولان در بوستان شهدای گمنام شهر کهره به خاک سپرده شد.

حضور جوانان و نوجوانان، خانوادها های معظم شهدا و جانبازان و اشک ها و گریه های تشییع کنندگان پیکر پاک این دو شهید از جلوه های این مراسم معنوی بود.

آیین بومی و محلی "چمر" در سوگ این شهیدان با حضور مردم شهر توحید (کهره )برگزار شد که مورد استقبال گسترده ای از سوم مردم این منطقه قرار گرفت.

سخنران مراسم و آیین معنوی تشییع پیکر این دو شهید گمنام حجت الاسلام امرایی، امام جمعه شهرستان چرداول و سرهنگ منتظری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بودند.

گفتنی است، یکی از شهدا 19 ساله و دیگری 21 ساله بوده که در منطقه عملیاتی جزیره مجنون تفحص شده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها