قائم مقام دبیرکل ستاد کل مبارزه با مواد مخدر:

زمینه را برای مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی هموار سازید

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر باید با تقویت نقاط قوت و شناسایی نقاط ضعف و تهیه و ارائه راهکار برای آنها زمینه را برای رونق و رشد کشور و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی هموار سازند.
کد خبر: ۲۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰ - 23August 2014

زمینه را برای  مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی هموار  سازید

به گزارش دفاع پرس، "علیرضا جزینی"  قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر صبح امروز در افتتاحیه همایش دبیران شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانهای سراسر کشور که در ارومیه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به مناسبت هفته دولت، شناخت محیط در روند فعالیتهای دبیران شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را بسیار حائز اهمیت دانست.
 
وی ادامه داد: برنامهریزی، ساماندهی، هدایت، نظارت و کنترل از مهمترین موضوعاتی است که بایستی در امر مبارزه با مواد مخدر مدنظر قرار گیرد و در این زمینه، بررسی و شناخت محیط از مهمترین وظایف میباشد.
 
قائم مقام دبیرکل ستاد در ادامه، تبدیل اطلاعات به دانش را از جمله مواردی برشمرد که باید دبیران و افرادی که در امر مبارزه فعال هستند، مدنظر قرار دهند.
 
جزینی، یکپارچگی بین ساختار و فعالیتهای دانشمحور، بحث فرهنگ، منابع، وضعیت اقتصادی و توزیع درآمد را از جمله موارد مهم در مبارزه با مواد افیونی عنوان کرد و گفت: مهمترین موضوع در این حوزه برنامهریزی است که در این زمینه تلاش وافری باید انجام شود.
 
وی افزود: مشکل بیکاری در استان آذربایجان غربی بسیار جدی است و در این زمینه مسوولان باید تلاش کنند چون معضل بیکاری، ریشه بسیاری از آسیبهای اجتماعی از جمله گرایش به مواد مخدر و اعتیاد است.
 
این مقام مسئول در ستاد با اشاره به اقدامات موثر انجام شده در حوزه مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: توجه به آموزش، ارتقاء مهارتهای زندگی، توجه به مسائل قومی و مذهبی، بهرهگیری از فنآوریهای نوین و انجام تحقیق و پژوهشهای میدانی، اطلاعرسانی، آموزش و آگاهیرسانی به اقشار مختلف مردم در زمینه عواقب شوم گرایش به اعتیاد از جمله این اقدامات میباشد.
 
جزینی در پایان خاطرنشان ساخت: فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر باید با تقویت نقاط قوت و شناسایی نقاط ضعف و تهیه و ارائه راهکار برای آنها زمینه را برای رونق و رشد کشور و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی هموار سازند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار