فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خبر داد

دستگیری 5 قاچاقچی و کشف 232 کیلو مواد افیونی در منزل مجردی

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر در منزل مجردی در شهر پرند رباط کریم و کشف 232 کیلوگرم تریاک خبر داد.
کد خبر: ۲۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳ - 01September 2014

دستگیری 5 قاچاقچی و کشف 232 کیلو مواد افیونی در منزل مجردی

سردار "ناصر اصلانی"  فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در گفت و گو با خبرنگار انتظامی دفاع پرس در تشریح این خبر گفت: در پی وصول خبری مبنی بر اینکه فردی به نام"ع-ی" با همدستی برادرش اقدام به حمل و قاچاق مواد مخدر از شرق کشور و نگهداری آن در خانه ای در پرند رباط کریم اقدام می کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.


فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به تشدید اقدامات اطلاعاتی پلیس افزود: با آغاز تحقیقات نامحسوس پلیس و یک هفته کار اطلاعاتی و شبانه روزی، محل فعالیت قاچاقچیان موادمخدر و همدستانشان در شهر پرند رباط کریم مورد شناسایی و تحت کنترل و مراقبت پلیس قرار گرفت.

اصلانی بیان داشت: با تشدید کار اطلاعاتی پلیس مشخص شد قاچاقچیان در صدد انتقال محموله موادمخدر به غرب استان تهران و دپوی آن در یک باب منزل مسکونی مجردی در شهر پرند هستند بلافاصله با شناسایی منزل در پرند پس از اطمینان از ورود موادمخدر و افراد انتقال دهنده محموله، با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی مشترک بین پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان رباط کریم و پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز با ورود به منزل، متهمان به نام های "ن-ش"، "ر-ش"، "ب-ر"، "ر-الف" و "م-ر" دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان گفت: در بازرسی از منزل قاچاقچیان، 3 گرم تریاک، 2 گرم شیره تریاک و یک حقه کامل وافور و 1 قبضه اسلحه شکاری و 24 عدد فشنگ کشف و در ادامه بازرسی از داخل پارکینگ منزل 8 بسته موادمخدر از نوع تریاک به وزن 80کیلو گرم و از داخل خودروی پژو405 ، 16 بسته تریاک به وزن 152 کیلو گرم کشف  و 5 قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها