فرمانده انتظامی گلستان عنوان کرد

مبارزه با بد حجابی، خط قرمز پلیس در طرح سالم سازی سواحل دریای گلستان

فرمانده انتظامی گلستان برخورد با بد پوششی و بد حجابی را یکی از مهمترین مطالبات مردم از پلیس دانست و گفت: مبارزه با بدپوششی خط قرمز پلیس در طرح سالم سازی سواحل دریای گلستان است.
کد خبر: ۲۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹ - 01September 2014

مبارزه با بد حجابی، خط قرمز پلیس در طرح سالم سازی سواحل دریای گلستان

به گزارش دفاع پرس، سردار "سید محمود میر فیضی" با تأکید بر اینکه برخورد با بد پوششی از مطالبات به حق مردم و جامعه از پلیس است گفت: نیروی انتظامی به منظور پاسخگویی به مطالبات به حق مردم اقدامات و برنامه های ویژه ای را در دستور کار قرار داده است.

وی به گسترش اقدامات ویژه نیروی انتظامی همزمان با مرحله دوم طرح سفر های تابستانه اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش مسافرت ها، نیروی انتظامی نیز تلاش و برنامه ریزی بیشتری را به منظور افزایش امنیت اجتماعی و برقراری امنیت در مناطق گردشگری دردستور کار خود قرار داده است.
 
رییس پلیس گلستان ، ساماندهی سواحل دریا را بخشی از فعالیت های ویژه پلیس در مرحله دوم طرح تابستانه عنوان کرد و گفت: در همین راستا طرح ساماندهی سواحل زیبای دریای گلستان با هدف فرهنگ سازی در بین مسافران و انجام تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی مناسب نسبت به آگاهسازی هموطنانی که به نوار ساحلی این شهرستان جهت گذراندن اوقات فراغت سفر می کنند اقدامات ویژه ای را در دستور کار قرار داده است.
 
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تعامل و همکاری با ادارات و سازمان های امداد و نجات از قبیل اورژانس و هلال احمر در اجرای این طرح یاد آور شد: با استقرار ایستگاه های پلیس در نوار ساحلی امنیت خوبی برای مسافران و گردشگران تأمین شده است.
 
وی خط قرمز پلیس در طرح سالم سازی دریا را مبارزه با بد پوششی و بد حجابی دانست و اعلام کرد: پوشش و حجاب از مصادیق بارز اختلافات در جامعه است و پایبندی به حجاب و داشتن حجاب اسلامی از ارزشها و هنجار های پذیرفته شده جامعه اسلامی است.
 
فرمانده انتظامی گلستان به اجرای طرح امنیت اخلاقی در سطح استان اشاره کرد و گفت: طرح امنیت اخلاقی نیروی انتظامی فقط در راستای انجام وظیفه بلکه به صورت اعتقادی پیشگیری می شود.
 
وی ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب را از مهمترین مأموریت های نیروی انتظامی عنوان و تصریح کرد: اولویت نخست ما در اجرای این طرح در مرحله اول تذکر ارشادی است.
 
سردار میر فیضی آموزش و تذکر را بهترین و مناسب ترین روش برای ترویج حجاب در جامعه دانست و از شهروندان خواست: با در نظر گرفتن موازین اخلاقی و اسلامی هنگام مسافرت ، مأموران پلیس را در اجرای مأموریت های محوله یاری کنند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها