فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

با کارکنان متخلف برخوردی قاطع می شود

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: براساس نظارت های مردمی صورت گرفته، سره از ناسره مشخص و عملکرد کارکنان به صورت دقیق رصد و در بوته نقد و بررسی قرار خواهد گرفت و با کارکنان متخلف در این راستا به جد برخورد می کنیم و می خواهیم ثابت کنیم "پلیس خدمتگزار" است.
کد خبر: ۲۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸ - 01September 2014

با کارکنان متخلف برخوردی قاطع می شود

به گزارش دفاع پرس، سردار "حسین ساجدی نیا" رئیس پلیس پایتخت در مراسم معارفه جانشین رییس پلیس پایتخت با اشاره به استقبال شهروندان و ابراز رضایت از طرح ˈسامانه فوریتی 197ˈ افزود: شاهد افزایش 30 درصدی تقدیر شهروندان تهرانی از پلیس هستیم.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه فوریتی 197 از اوایل خرداد ماه در کلانتری های تهران، اظهار امیدواری کرد که به واسطه نظارت های صورت گرفته از سوی بازرسان، وضعیت بهتری را در کلانتری ها شاهد باشیم.
 
سردار ساجدی نیا با اشاره به این که در کنار شکایات به انتقادات شهروندان نیز رسیدگی می شود؛ بیان کرد: برای اولین بار میزان تقدیر و تشکر از کلانتری های پایتخت نسبت به شکایت ها، رشد قابل توجهی داشته که به منظور اطلاع از وضعیت کلانتری ها، هر روز این موضوع رصد می شود.
 
این مقام انتظامی با بیان این که براساس نظارت های مردمی صورت گرفته، سره از ناسره مشخص و عملکرد کارکنان به صورت دقیق رصد و در بوته نقد و بررسی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: با کارکنان متخلف در این راستا به جد برخورد می کنیم و می خواهیم ثابت کنیم "پلیس خدمتگزار" است.
 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ بر مبارزه در حوزه های سرقت، موادمخدر و برخورد با اراذل و اوباش تاکید کرد.
 
ساجدی نیا با اعلام تحت پوشش قرار گرفتن سایر فعالیت پلیس های تخصصی نظیر پلیس راهنمایی و رانندگی، آگاهی، امنیت، اداره اماکن و گذرنامه با فوریت های 197 در آینده نزدیک، افزود: همانند کلانتری ها، بنرهایی با موضوع دستورالعمل حقوق شهروندی در جلوی درب ساختمان های رده های پلیسی که با مردم سروکار دارند، نصب می شود تا شهروندان در صورت مشاهده سهل انگاری و یا شکایت بتوانند با این سامانه تماس گرفته و تیم های مزبور در اسرع وقت مراجعه و به آن رسیدگی می کنند.
 
 در این آیین سرهنگ "غلامعلی کریمی" از سوی فرمانده نیروی انتظامی به سمت جانشین رییس پلیس تهران منصوب شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار