سردار مویدی در گفت و گو با دفاع پرس:

برخورد قاطع پلیس مبارزه با مواد مخدر با باندهای مافیایی و خرده فروشان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: مهمترین اولویت امسال پلیس در حوزه مواد مخدر برخورد با باندهای مافیایی و خرده فروشی است.
کد خبر: ۲۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲ - 01September 2014

برخورد قاطع پلیس مبارزه با مواد مخدر  با باندهای مافیایی و خرده فروشان

سردار "علی مویدی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در گفت وگو با خبرنگار انتظامی دفاع پرس در خصوص تعاملات کشور ایران در امر مبارزه با مواد مخدر باکشورهای همسایه گفت: همکاری های خوبی تا به امروز بین ما و کشورهای همسایه صورت گرفته اما به تعاملات بیشتری نیازمندیم تا بتوانیم در امر مبارزه با مواد مخدر گام های موثر تری برداریم.

وی ادامه داد: بیشترین  مبارزه با مواد مخدر توسط نیروی انتظامی انجام می شود  اما مبارزه با مواد مخدر که یک تهدید بین المللی است  باید در سطح بین الملل صورت بگیرد تا نتیجه بخش  واقع شود.

مویدی خاطر نشان کرد: وقتی ما بتوانیم راه ورود  مواد مخدر را چه در مرزها چه در شهر ها ببندیم و آن را به صفر برسانیم دیگر شاهد وجود  افراد خرده فروش در سطح شهر نیز نخواهیم بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تصریح کرد: امسال اولویت پلیس، مبارزه با خورده فروشان است اما مهمترین مشکل و چالش ما نداشتن فضاهای مناسب برای نگه داری این افراد است و قطعا به محض اینکه جای مناسبی از سوی پلیس تعیین شود با جدیت با این معضل جامعه برخورد می کنیم.

مویدی افزود: افراد قاچاقچی با سوء استفاده از این افراد آن ها را به دام می اندازند و در اصل به اهداف خود می رسند. من از مردم هوشیار می خواهم فریب این افراد سود جو را نخورند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان تاکید کرد: باندهای مافیایی مواد مخدر و خرده فروشان می دانند که پلیس با هر گونه فعالیتی برخوردی قاطع خواهد داشت.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار