بیژنی در نشست خبری جشنواره رسول آفتاب:

باید صدایمان به تمام جهان برسد

مازیار بیژنی دبیر بخش کاریکاتور چهارمین جشنواره داستان رسول آفتاب گفت: جشنواره که جنایات و ظلم‌های استکبار را نشان می‌دهد، نباید به دست فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۲۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵ - 01September 2014

باید صدایمان به تمام جهان برسد

به گزارش خبرنگارسرویس فرهنگی دفاع پرس؛ «مازیار بیژنی» دبیر بخش کاریکاتور چهارمین جشنواره داستان رسول آفتاب در نشست خبری با موضوع جلوههای اسلام آمریکایی که صبح امروز در سازمان هنری رسانهای اوج برگزارشد، با بیان اینکه این جشنواره بعد بین المللی دارد و تاکنون جشنوارهای با این موضوع در داخل نداشتیم، اظهارداشت: به همین دلیل اهمیت این جشنواره مضاعف شده است و خیلی زودتر باید اقدام به برگزاری چنین جشنواره بین المللی میکردیم.

وی ادامه داد: امیدواریم برگزاری چنین جشنواره هایی امتداد پیدا کند چرا که بسیاری از جشنواره ها مقطعی برگزار شدند و پس از مدتی به فراموشی سپرده شدند و لی این جشنواره که جنایات و ظلمهای استکبار را نشان میدهد، نباید دست به فراموشی سپرده شود.

بیژنی در ادامه خبر داد: طی چند روز آینده رونمایی از یک سایت بینالمللی که در حال راه اندازی و در قالب صهیونیست بینالمللی است را اطلاع رسانی خواهیم کرد چرا که صهیونیست انواع مختلف دارد و از نظر ما جریان تکفیری یکی از شاخصههای صهیونیست بین المللی است.

وی ادامه داد:  در این سایت تقسیم بندی صهیونیست بین المللی به این شکل است که یک بخش مربوط به جریان صهیونیست با عنوان یهودی که همان اسرائیل است و جریان دیگر صهیونیست مسیحی خواهد بود که از طرف آمریکا حمایت میشود و از این رو جریان تکفیری را باید صهیونیست اسلامی نامید و داعش در حقیقت پیاده نظام صهیونیست بین المللی است.

دبیر بخش کاریکاتور چهارمین جشنواره داستان رسول آفتاب به صحبتهای شهید آوینی درباره تقابل با اسلام آمریکایی اشاره کرد و گفت: آوینی می گوید آخرین مقاتله ما با آمریکا نیست بلکه با اسلام آمریکایی است و این مقاتله به عنوان جنگ آخرالزمانی زمان زیادی است که شروع شده است و طبیعتا ما نیز باید پیشتر به این موضوع می پرداختیم. 

کاریکاتوریست کشورمان با بیان اینکه باید مقابله جریانات مربوط به اسلام آمریکایی در بعد بین المللی و در میان سایر کشورها گسترش یابد، اظهار داشت: متاسفانه داعش تمام جنایات خود رابه اسم اسلام تمام می کند و قطعا نشان دادن این مسئله به وسیله هنر انجام می شود. 

بیژنی خاطر نشان کرد: سال گذشته سایتی را که در آن کاریکاتورهای مطبوعاتی به نمایش در می آمد ایجاد کرده بودیم که به عنوان تنها سایت مطبوعاتی فعالیت و توسط جریان تکفیری هک شده بود چرا که در آن سایت ما به موضوعاتی مانند سوریه، جریان تفکیری و... می پرداختیم.

وی در پایان افزود: امسال با برگزاری چهارمین جشنواره داستان رسول آفتاب با کشورهای بیشتری ارتباط خواهیم داشت تا صدایمان به کل جهان برسد و ان شاالله آثار خوبی راهم دریافت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها