عاملی در نطق پیش از دستور شانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری:

نهادهای مسئول در بحث فرهنگ از انجام اقدامات فله‌ای و دم دستی پرهیز کنند

نمانیده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: نهادهای مسؤول از انجام کارهای فله‌ای و دم‌دستی پرهیز کرده و به ارائه متدها و روشهای مبتنی بر فرهنگ اسلامی ـ ایرانی اقدام نمایند.
کد خبر: ۲۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴ - 03September 2014

نهادهای مسئول در بحث فرهنگ از انجام اقدامات فله‌ای و دم دستی  پرهیز کنند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، به نقل از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام سیدحسن عاملی نماینده اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با اشاره اهداف عالی انقلاب اسلامی که شالوده و بن مایهاش فرهنگ است، گفت: ترویج فرهنگ غیر دینی و طرد فرهنگ سنتی و تضعیف جایگاه خانواده و نقش سازنده پدر و مادر در بین جوانان، خطری است که احساس میشود. امروزه شبکههای ماهوارهای مسموم با ترویج بیبند و باری استانداردهای فرهنگی جوامع به ویژه جوامع مسلمان و مقید به اصول و ضوابط را به چالش کشیده که هوشیاری بیش از پیش تمام مسؤولین و دلسوزان نظام را میطلبد.

وی در ادامه افزود: آداب و رسوم غربی و رسوخ فرهنگ بیگانه در تمام رسوم سنتی ما، جنگ آداب و رسوم را کلید زده است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ضروری است نهادهای فرهنگی به جای اتخاذ سیستم تدافعی، سیاستهای هجومی و تهاجمی در پیش بگیرند.

 عاملی در در ادامه خطاب به نهادهای مسئول گفت: نهادهای مسؤول از انجام کارهای فلهای و دمدستی پرهیز کرده و به ارائه متدها و روشهای مبتنی بر فرهنگ اسلامی ـ ایرانی اقدام نمایند.

نماینده اردبیل در مجلس خبرگان، الگوسازی، تربیت نیروی فرهنگی متخصص و همراهی حاکمیت با دستاندرکاران و تلاشگران عرصه فرهنگ را از مسائل ضروری جامعه اسلامی و دورنشدن انقلاب از اهداف آرمانی خود دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار