10نفر در حادثه دیشب مترو مصدوم شدند/ علت آسیب دیدگی افراد دودزدگی اعلام شد

معاون سیاسی انتظامی فرماندار تهران گفت: در اثر حادثه ای که در خط 4 متروی تهران اتفاق افتاد 10 نفر به دلیل دودگرفتگی، دچار مصدومیت شدند که به آمبولانس اتوبوسی اورژانس در محل حادثه منتقل شدند.
کد خبر: ۲۶۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷ - 03September 2014

10نفر در حادثه دیشب مترو مصدوم شدند/ علت آسیب دیدگی افراد دودزدگی اعلام شد

به گزارش دفاع پرس، "علی اصغر ناصربخت" معاون فرماندار تهران درباره موضوع آتشسوزی در خط 4 مترو تهران گفت: ساعت 20:20 دقیقه شب گذشته در اثر اتصالی سیستم برقی دو واگن قطار در ایستگاه استاد معین، آتشسوزی اتفاق میافتد و دود متصاعد میشود.

وی ادامه داد: در اثر این حادثه 10 نفر به دلیل دودگرفتگی، دچار مصدومیت شدند و مصدومین به آمبولانس اتوبوسی اورژانس در محل حادثه منتقل شدند.
 
معاون فرماندار تهران تصریح کرد: البته در اثر تخلیه مسافران ایستگاه مترو، مقداری مشکل ترافیکی در خیابان آزادی بوجود آمد و مشکل خاص دیگری رخ نداد. به هر حال این حادثه، مقداری مردم را نگران کرد.
 
وی تصریح کرد: متاسفانه در چند وقت اخیر، این دومین حادثه است که در مترو تهران اتفاق میافتد و جا دارد مسئولین مترو پاسخ روشنی در ارتباط با این حوادث ارائه کنند و ما هم پیگیر این موضوع خواهیم شد. در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است ولی از تبعات این حادثه، خروج مردم از مترو و مختل شدن سیستم ترافیکی خیابان آزادی است.

 "حسن عباسی" مدیر روابط عمومی اورژانس تهران نیز در این باره گفت: برابر آمار قطعی، 10 نفر در جریان این حادثه مصدوم شدند که 6 نفر از آنان به بیمارستانهای حضرت رسول (ص) و فیاض بخش انتقال شدند و 4 تن دیگر نیز به شکل سرپایی در محل مداوا شدند.
 
عباسی، علت آسیب دیدگی این افراد را دودزدگی اعلام کرد و گفت: 7 دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو خودروی فرماندهی در محل حادثه مستقر بودند که با اتمام عملیات به پایگاهها بازگشت داده شدند.
 
همچنین مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز با تشریح وضعیت ترافیکی در اطراف ایستگاه محل حادثه اعلام کرد: درخواست تعدادی اتوبوس برای جابهجایی مسافران داده شده و ماموران پلیس راهور نیز به منظور روان سازی ترافیک و کم کردن از حجم خودروها در محل حضور دارند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها