چه کسانی مایه تفریح رهبر معظم انقلاب شدند! + تصویر

رهبر معظم انقلاب در بخشی از صحبت هایشان که انعکاس رسانه ای ویژه ای هم پیدا کرد، از تفریح خود در بیمارستان سخن گفتند و این تفریح را دیدن و شنیدن سخنان مسئولان آمریکایی در مورد داعش عنوان کردند. ایشان در ادامه با اشاره به ماری هارف سخنگوی وزارت آمریکا سخنان وی را پوچ و تو خالی دانستند .
کد خبر: ۲۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۳ - 17September 2014

چه کسانی مایه تفریح رهبر معظم انقلاب شدند! + تصویر

به گزارش دفاع پرس، رهبر معظم انقلاب بعد از مرخص شدن از بیمارستان، طی مصاحبه سخنان جالبی را در مورد مسئولان آمریکایی و سیاست های آمریکا بیان کردند. ایشان در بخشی از صحبت هایشان که انعکاس رسانه ای ویژه ای هم پیدا کرد، از تفریح خود در بیمارستان سخن گفتند و این تفریح را دیدن و شنیدن سخنان مسئولان آمریکایی در مورد داعش عنوان کردند. ایشان در ادامه با اشاره به ماری هارف سخنگوی وزارت آمریکا سخنان وی را پوچ و تو خالی دانستند .

متن این بخش از بیانات رهبر معظم انقلاب در بیمارستان و خطاب به آمریکایی ها در ذیل آمده است:

رهبر معظم انقلاب : و امّا یک مطلبى هم خارج از مسئلهى بیمارستان و بیمارى و محیط بیمارستان عرض بکنم و آن اینکه من این چند روزه - این دوسه روز آخر - تفریحى داشتم و آن تفریح عبارت از این بود که گوش میکردم به حرفهاى آمریکایىها در زمینهى داعش و مبارزهى با داعش و حرفهایى که میزنند؛ حرفهاى پوچ و توخالى و جهتدار. از جملهى آن چیزهایى که براى من واقعاً مایهى تفریح بود، این بود که دیدم، هم وزیر خارجهى آمریکا، هم آن دختر - سخنگویشان که مىآید وامىایستد آنجا حرف میزند صریحاً گفتند که ما از ایران براى ائتلاف علیه داعش دعوت نمیکنیم! اوّلاً چه افتخارى بالاتر از این براى ما که آمریکا در یک کار دستهجمعى، در یک کار خلافِ غلطى که دارند انجام میدهند، از ما مأیوس باشد و نخواهد که ما باشیم؛ این براى ما مایهى افتخار است، مایهى تأسّف نیست. ثانیاً دیدم همهشان دروغ میگویند؛ براى اینکه همان روزهاى اوّلى که مسئلهى داعش در عراق پیش آمد، آمریکایىها بهوسیلهى سفیرشان، از سفیر ما در عراق، درخواست کردند که بیایید بنشینیم درباره داعش با هم هماهنگى کنیم. سفیر ما این را منعکس کرد؛ بعضى از مسئولین ما هم حرفى نداشتند، من مخالفت کردم؛ گفتم در این قضیّه، ما بخصوص با آمریکا همراهى نمیکنیم؛ چون اینها خودشان دستشان آلوده است؛ در این قضیّه ما چطور بیاییم با کسانى که دستشان آلوده است و نیّتشان آلوده است همکارى کنیم؟ بعد از آن هم همین آقاى وزیرخارجهاى که این حرف را آمد جلوى چشم همهى دنیا پشت دوربین گفت که «ما از ایران همکارى نمیخواهیم»، همین ایشان، شخصاً از آقاى دکتر ظریف درخواست کرده بود که بیایید ما در این قضیّه همکارى کنیم؛ دکتر ظریف رد کرد. معاون او هم - که او هم یک زنى است که مىبینید، مىشناسید -  از آقاى عراقچى در مذاکراتش درخواست کرده بود که بیایید ما همکارى کنیم؛ اینها رد کردند. بعد از آنکه آنها رد کردند و ما صریحاً گفتیم با شما در این قضیّه همکارى نمیکنیم، حالا میگویند ما ایران را نمیخواهیم وارد کنیم!
 اینها قبل از این یک ائتلافى علیه سوریّه تشکیل دادند - با سروصداى فراوان در اطراف عالم؛ سى کشور، چهل کشور، پنجاه کشور را جمع کردند - هیچ غلطى نتوانستند بکنند در مورد سوریّه؛ در مورد عراق هم همین است.

 

منبع : حزب الله سایبر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار