رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

هر کاری که رنگ بوی الهی داشته باشد، ماندگار است

حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدی‌گلپایگانی تصریح کرد: هر کاری رنگ و بوی الهی داشته باشم ماندگار، پایدار و با برکت است و امیدواریم پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهدای امدادگر گلپایگان در خدمت‌رسانی به مردم موفق باشد.
کد خبر: ۲۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳ - 20September 2014

هر کاری که رنگ بوی الهی داشته باشد، ماندگار است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجتالاسلام والمسلمین محمد محمدیگلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح پایگاه امداد و نجات جادهای شهدای گلپایگان، اظهار کرد: خدمترسانی به حادثهدیدگان از سوی نیروهای هلالاحمر برگرفته از انگیزه و ایمان و اعتقاد محکم امدادگران است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری  با اشاره به شرایط اسفبار روستاها در زمان قبل از انقلاب افزود: به برکت انقلاب اسلامی امروز شرایط زندگی در روستاها با شهرها تفاوت چندانی ندارد و تمام روستاها از نعمت آب و برق و خدمات رفاهی برخوردارند.

محمدی گلپایگانی با اشاره به ایثارگریهای رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس، گفت: دلاورمردان کشور در زمان جنگ تحمیلی اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به تصرف دشمن در آید در حالی که در تاریخ ایران در تمامی جنگها کشور تکهتکه شد به ویژه در زمان قاجار که بسیاری از شهرهای کشور به تصرف دشمن در آمد.

وی بیان کرد: در تمام این رویدادها میتوان قدرت خداوند را دید و متوجه شد که رمز پایداری و پیروزی نظام مقدس اسلامی ولایتفقیه، حُب اهلبیت و درایت رهبر معظم انقلاب است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: صدام که در جنگ عراق ادعا میکرد ظرف مدت یک هفته تهران را فتح میکند اینچنین نابود شد و امروز میبینیم این ایران است که هر تصمیمی میگیرد در عراق اجرا میشود و صدام جنایتکار نابود شد و ایران اسلامی پایدار ماند.

محمدی گلپایگانی خاطرنشان کرد: دلیل ضعف کشورهای اسلامی این است که رهبری ندارند تا کشورشان را به درستی هدایت کند و پیروزیهای نظام اسلامی ایران به دلیل رهنمودها و درایت مقام معظم رهبری است.


وی با نوید بهبودی کامل مقام معظم رهبری اظهار کرد: زمانی که رهبر معظم انقلاب در بیمارستان بستری بودند احساسات پاک و صمیمانه مردم کشور و حتی اقصینقاط جهان همچون سیل روانه بود و به حمد الهی و تلاش کادر پزشکی و دعای مردم ایشان سلامتی کامل را به دست آوردند و از همه تشکر صمیمانه داشته و دارم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: این چه رازی است که مردم و مسئولان کشورهای مختلف دنیا برای بهبود رهبر معظم انقلاب اینگونه نگران هستند و آرزوی سلامتی دارند در حالی که اگر شخص دیگری بود این همه مورد لطف ملتها قرار نمیگرفت.

 محمدیگلپایگانی تصریح کرد: هر کاری رنگ و بوی الهی داشته باشم ماندگار، پایدار و با برکت است و امیدواریم پایگاه امداد و نجات جادهای شهدای امدادگر گلپایگان در خدمترسانی به مردم مؤفق باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار