مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان خبر داد

همایش «نقش غواصی در دفاع مقدس» در بندرعباس برگزار می‌شود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان از برگزاری همایش «نقش غواصی در دفاع مقدس» همزمان با هفته دفاع مقدس در بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۲۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹ - 20September 2014

همایش «نقش غواصی در دفاع مقدس» در بندرعباس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بندرعباس، نشست خبری سردار «حمید سر خیلی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان به همراه «وحید کمالی» مدیر کل صداوسیمای مرکز خلیج فارس و مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد هفته دفاع مقدس امروز برگزار شد.

سرخیلی جنگ تحمیل شده به مردم ایران را بزرگترین و خشنترین واکنش نظام یافته و همگرایی قدرتهای جهانی دانست و گفت: دفاع مقدس واکنش منطقی مردم ایران در دفاع از حمله یک بیگانه به خاک میهن اسلامی است که ما توانستیم در جنگ حقانیت و مظلومیت خود را به جهان اثبات کنیم.

وی افزود: دفاع مقدس باعث صدور انقلاب اسلامی ما به جهانیان شد و ما در جنگ به خودکفایی در بسیاری از نیازهای خود رسیدیم.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان هرمزگان شکوفا شدن استعداد درونی جامعه در دوران دفاع مقدس را وجود رهبری شجاع، دانا و با خدا توصیف کرده و گفت: دفاع، پافشاری بر اصول، شهادت طلبی و ایجاد هویت ملی جدید (یعنی روح فداکاری، استقلال طلبی، ولایت پذیری و استقامت) را برای ما برجا گذاشت.

سردار سرخیلی با اشاره به تشکیل دو جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استانداری عنوان کرد: 5 کمیته استانی در خصوص بهتر برگزار شدن برنامهها شامل کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، فرهنگی و هنری، نمایشگاه دفاع مقدس، رژه و پشتیبانی در این ستاد تشکیل شد.

وی در ادامه به اعلام برنامههای این هفته پرداخت و گفت: افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس، برپایی رزمایش نقش غواصی در جنگ، نواختن زنگ مقاومت و ایثار در مدارس، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ویژه کارکنان وظیفه و تجلیل از سربازان نمونه، برگزاری یادواره شهدا، رونمایی کتب دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان، همایش پیاده روی خانواده، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، مراسم شب شعر و خاطره دفاع مقدس و... در طول هفته دفاع مقدس برگزار خواهند شد.

مدیر کل صداوسیمای مرکز خلیج فارس نیز دوران دفاع مقدس را دوران طلایی دانست و گفت: ما به عنوان رسانه باید نقش خود را ایفا کرده و دفاع مقدس را درست به مردم تبیین کنیم.

کمالی برنامههای هفته دفاع مقدس صداوسیمای مرکز خلیج فارس را به شرح ذیل اعلام کرد: هفت برنامه زنده تلویزیونی از منطقه یکم دریایی سپاه، ویژه برنامه روایت خوبان، برنامه سرپناه با موضوع نقش خانوادهها در تقویت دفاع مقدس، برنامه نوای شرجی (پخش ترانههای دفاع مقدس) و پخش فیلم سینمایی آبی عمیق با موضوع مورد اصابت قرار گرفتن هواپیمایی ایرباس در 12 تیر 67.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار