رییس کل دادگستری استان تهران:

هفته دفاع مقدس یادآور فداکاری ها و ایثارگری های رزمندگان است

رییس کل دادگستری استان تهران با قدردانی از زحمات ارزشمند ایثارگران و خانواده های آنها، هفته دفاع مقدس را فرصت مغتنمی برای یادآوردی فداکاری ها و ایثارگری های رزمندگان در عرصه های مختلف دانست.
کد خبر: ۲۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵ - 21September 2014

هفته دفاع مقدس یادآور فداکاری ها و ایثارگری های رزمندگان است

به گزارش دفاع پرس، "غلامحسین اسماعیلی" رییس کل دادگستری استان تهران به همراه حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی رییس بنیاد شهید وامور ایثارگران به مناسبت هفته دفاع مقدس با احمد حق نظری جانباز 25درصد رییس شعبه 81 دادگاه عمومی و همچنین فرهاد موصلانی شیرمرد سرپرست اجرای احکام دادسرای ناحیه 6 تهران فرزند یکی از شهدا و خانواده های آنها دیدار کردند.

اسماعیلی در این دیدار با قدردانی از زحمات ارزشمند ایثارگران و خانواده های آنها، هفته دفاع مقدس را فرصت مغتنمی برای یادآوردی فداکاری ها و ایثارگری های رزمندگان در عرصه های مختلف دانست.
 
رییس کل دادگستری استان تهران هشت سال دفاع مقدس را نبرد حق با با طل عنوان کرد و گفت: امت اسلامی ایران در این نبرد نابرابر با اتکال به خداوند بزرگ و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) توانست رژیم بعثی صدام را که از سوی دولت های بزرگ حمایت می شد شکست داده و حقانیت خود را درمقابل جهانیان به نمایش بگذارد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار