جبهةالنصرة نظامی لبنانی را اعدام کرد + عکس

گروه تروریستی جبهة النصره که تهدید کرده بود اگر مطالباتش پاسخ داده نشود، نظامیان ربوده شده لبنانی را سر می‌برد و اولین قربانی «محمد حمیه» است؛ وعده خود را عملی کرد.
کد خبر: ۲۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰ - 21September 2014

جبهةالنصرة نظامی لبنانی را اعدام کرد + عکس

به گزارش دفاع پرس، گروه تروریستی جبهة النصرة «محمد حمیه» اولین نظامی ربوده شده لبنانی از اهالی دشت بقاع را اعدام کرد.

این گروه تروریستی در پایگاه خود در تویتر نوشت که «محمد حمیه» نظامی ربوده شده لبنانی را به دلیل تعلل دولت و ارتش لبنان در پاسخگویی به مطالبات آن اعدام کرده است.

جبهة النصرة همچنین حملات ناگهانی ارتش لبنان به اردوگاهها و محلهای تجمع پناهجویان سوری و بازداشتهای گسترده و گلوله باران بلندیهای عرسال را دلیل دیگرعملی کردن تهدید خود اعلام کرده است.

گروه تروریستی جبهة النصره پیشتر تهدید کرده بود که اگر مطالباتش پاسخ داده نشود، نظامیان ربوده شده لبنانی را سر میبرد و اولین قربانی «محمد حمیه» از اهالی دشت بقاع است.

دو گروه تروریستی تکفیری داعش و جبهه النصره دوم ماه اوت گذشته (یازدهم مرداد ماه) به شهرک عرسال در شمال شرق لبنان حمله کردند و بعداز ۵ روز اشغال این شهرک، شماری از نظامیان لبنانی را ربوده و با خود به بلندیهای مشرف بر این شهرک بردند.

این گروهها درازای آزادی نظامیان ربوده شده، مطالبات مختلفی از جمله خروج حزب الله از سوریه، آزادی زندانیان تکفیری از زندان رومیه و پرداخت مبالغی کلان پول مطرح کردهاند.

گروه تروریستی تکفیری داعش تاکنون «علی السید» و «عباس مدلج» دو نظامی ربوده شده لبنانی را سر بریده و به شهادت رسانده است.


«شیخ محمد یزبک» رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان در دیار با خانواده شهید محمد حمیه بر حمایت از ارتش تاکید کرد.

شبکه المنار دیدار شیخ محمد یزبک رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان و نماینده شرعی آیت الله العظمی خامنهای را با خانواده نظامی شهید محمد معروف حمیه در طاریا در لبنان پخش کرد.

شیخ یزبک در این دیدار گفت خون و قلب ما برای حفظ لبنان یکی است و همه ما در برابر کسانی که میخواهند لبنان را تکه تکه کنند میایستیم.

وی افزود ما از ارتش حمایت میکنیم زیرا به معنای حمایت از کشور، موجودیت و ناموس ما است.

 
منبع:ابنا
نظر شما
پربیننده ها