به مساحت 20 هزار متر مربع و همراه با برنامه نورافشانی

نمایشگاه هفته دفاع مقدس بوستان لاله افتتاح شد

نمایشگاه بزرگ یاد یاران در فضایی به وسعت 20 هزار متر مربع با حضور شهردار منطقه 6 تهران و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولی‌عصر(عج) در بوستان لاله تهران آغاز به کار کرد. همزمان با آغاز به کار این نمایشگاه و در سالروز آغاز جنگ تحمیلی، فضای بوستان لاله با نور افشانی و با شلیک تیر هوایی، یادآور روزهای دوران دفاع مقدس شد.
کد خبر: ۲۹۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷ - 23September 2014

نمایشگاه هفته دفاع مقدس بوستان لاله افتتاح شد


به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، همزمان با آغاز به کار نمایشگاه یاد یاران و در سالروز آغاز جنگ تحمیلی، فضای بوستان لاله نور افشانی و با شلیک تیر هوایی، فضای دوران دفاع مقدس یادآوری شد.

این نمایشگاه با حضور شهردار منطقه 6 تهران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) و نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) آغاز به کار کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) در خصوص اجرای این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در بوستان لاله و همزمان با 80 نقطه دیگر در شهر تهران و با شعار «36 سال مقاومت و ایستادگی با مدیریت جهادی»، برگزار میشود.

سروان علی کوثری اضافه کرد: در این نمایشگاه به طور ویژه به موضوع سبک زندگی و مدیریت جهادی توجه شده است که چیدمان غرفهها و عرضه محصولات فرهنگی نیز بر همین اساس است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج)، منطقه 6 تهران را یکی از مناطق مهم در انقلاب اسلامی دانست و افزود: برگزاری این نمایشگاه در بوستان لاله و در قلب منطقه 6 تهران فرصتی است تا همانطور که خیابانهای این منطقه محمل انقلاب بوده امروز نیز محل پاسداشت رشادتهای مردان انقلاب باشد.

وی ادامه داد: به منطور یادآوری دوران دفاع مقدس با استفاده از فضای آبنمای بوستان لاله، فضای عملیات خیبر و منطقه عملیاتی هور بازسازی شده است تا مردم بیشتر با رشادتهای رزمندگان در این عملیات آشنا شوند.

نمایشگاه بزرگ یاد یاران تا 12 مهر ماه هر روز از ساعت 9 صبح تا 23 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار