اعترافات افسر تیپ نخبه ارتش رژیم صهیونیستی درباره جنگ غزه

فرمانده تیپ نخبه ارتش رژیم صهیونیستی معروف به تیپ «گولانی» اعتراف تکان دهنده‌ای درباره تعداد نظامیان صهیونیست کشته و زخمی شد‌ه در روز اول تجاوز زمینی این رژیم به غزه داشت.
کد خبر: ۳۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱ - 30September 2014

اعترافات افسر تیپ نخبه ارتش رژیم صهیونیستی درباره جنگ غزه

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از «غسان لیان» فرمانده تیپ «گولانی» یا همان تیپ نخبگان ارتش رژیم صهیونیستی افشا کرد که تنها در روز اول تجاوز زمینی «اسرائیل» به نوار غزه طی جنگ «صخره سخت» 88 نظامی اسرائیلی کشته و زخمی شدند.

علیان که خود نیز در این روز زخمی شده، میافزاید: 16 نظامی از تیپ نخبه گولانی در اولین روز حمله زمینی به نوار غزه کشته شدند و ضربه سنگینی برای ارتش اسرائیل بود.

این نظامی صهیونیست با اذعان به اینکه مبارزه با عناصر مقاومت فلسطینی بسیار سخت و پیچیده بود، گفت: در اولین ساعات حمله، این تیپ متحمل 5 تا 6 حمله از سوی مقاومت فلسطینی شد و بخش هماهنگی تیپ به طور مستمر اخبار میدان را دریافت میکرد که از زخمی شدن دهها نظامی صهیونیست در این حملات حکایت داشت تا اینکه در پایان روز این تعداد به 88 زخمی رسید.

وی تاکید کرد که این شمار بالای زخمیها تاثیری منفی بر روحیه و عملکرد یگانهای ارتش اسرائیل گذاشت، به خصوص وقتی خبر کشته شدن معاون فرمانده یگان اطلاعات و افسران یگان عملیات تیپ گولانی به گوش نظامیان اسرائیلی رسید،  این تاثیر به اوج خود رسید.

انتهای پیام/ز

نظر شما
پربیننده ها