سردار کارگر در بازدید از پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس مطرح کرد

ضرورت برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در سراسر کشور

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ضرورت برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در اقصی نقاط کشور و سایر نقاط تهران احساس می‌شود و باید سعی کنیم برای معرفی کتاب‌های مرتبط با موضوع دفاع مقدس از ابزارهای نوین و جلوه‌های ویژه استفاده شود.
کد خبر: ۳۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵ - 30September 2014

ضرورت برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در سراسر کشور

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی دکتر «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بعد از ظهر امروز با حضور در پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس ضمن بازدید از غرفههای این نمایشگاه، با ناشران و نویسندگان کتب دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد.

وی در جریان این بازدید با بیان اینکه جنگ ما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، میتواند تاریخ ما را سیراب کند، گفت: دفاع مقدس گنجینهای است که احتیاج به تلاش برای کشف و نشر معارف آن دارد و این مهم جزء با تلاش ناشران و فعالین عرصهی کتاب دفاع مقدس و سایر عرصههای هنری امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: خوشبختانه شاهد حضور ناشران متعددی با عناوین بسیاری در این نمایشگاه هستیم و این نشان از حضور و فعالیت چشم گیر ناشران کتب دفاع مقدس میباشد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در بیان ضرورت برگزاری چنین نمایشگاههایی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاههایی از این دست علاوه بر این که جمع کثیری از ناشرین مرتبط با موضوع دفاع مقدس را در یک جا گرد هم میآورد، برای خود ناشران و بازدیدکنندگان و کسانی که دستاندرکار چاپ این گونه کتب هستند، میدانی را برای فعالیت و رقابت مطلوبتر مهیا میکند.

سردار کارگر با اشاره به همکاری سازمان بسیج مستضعفین در برگزاری چنین نمایشگاهی گفت: ضرورت برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در اقصی نقاط کشور و سایر نقاط تهران احساس میشود اما باید در رابطه با زمان برگزاری نمایشگاه در هفته دفاع مقدس و یا سایر زمانها کار کارشناسی انجام شود. ضمن اینکه باید سعی کنیم برای معرفی کتابهای مرتبط با موضوع دفاع مقدس از ابزارهای نوین و یا جلوههای ویژه استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار